کد خبر: 1193105
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
سخنگوی پلیس:
سخنگوی پلیس گفت: با کشف پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش توسط پلیس، پرونده به دستگاه قضا ارجاع و تمامی امور از جمله اطلاع رسانی در این خصوص از طریق قوه قضائیه خواهد بود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص پرونده مرحوم مهرجویی افزود: عملیات پلیس شناسایی و دستگیری قاتلان بود که این موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرارگرفت و با استفاده از تجهیزات فنی و کارآگاهان زبده در کمتر از ۷۲ ساعت قاتلین دستگیر و در اسرع وقت صحنه جرم بازسازی شد.

وی همچنین درباره حضور رسانه‌ها در صحنه جرم توضیح داد: حضور خبرنگاران در صحنه بازسازی جرم با صدور مجوز مقام قضائی قابل انجام است و این موضوع ارتباطی به فراجا نداشت.

سخنگوی پلیس با بیان این که تمامی مدارک و مستندات متهمان تحویل دستگاه قضا شد، عنوان داشت: بنابر اعلام وزارت کشور مقرر گردید هرگونه اطلاع رسانی در خصوص این پرونده پس از تحویل متهمان (پنجشنبه هفته گذشته) از طریق قوه قضائیه انجام پذیرد.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر شامگاه شنبه ۲۲ مهر ماه جاری در ویلای شخصی خود واقع در زیبادشت فردیس به قتل رسیدند.

مهرجویی ۸۴ ساله یکی از فیلم‌سازان برجستهٔ ایران و از چهره‌های اصلی موج نوی سینمای ایران بود که با ساختِ فیلم گاو (۱۳۴۸) نگاه‌ها را متوجه هنر ایران کرد و به موج نوی سینمای ایران شکل داد او که پس از انقلاب اسلامی نیز به فیلم‌سازی پرداخت و عضو پیوستهٔ فرهنگستان هنر شد علاوه بر فعالیت در سینما، به نوشتن رمان و ترجمه نیز می‌پرداخت.

مرحومه وحیده محمدی فر همسر مهرجویی نیز متولد ۱۹ بهمن سال ۱۳۴۷ تهران به عنوان طراح لباس، فیلمنامه نویس و دستیار کارگردان فعالیت هنری داشت.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر شامگاه شنبه ۲۲ مهر ماه جاری در ویلای شخصی خود واقع در زیبادشت فردیس به قتل رسیدند.

طبق اظهارات سخنگوی پلیس قتل داریوش مهرجویی کارگردان فقید سینمای ایران و همسرش با انگیزه اختلافات شخصی و مالی انجام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار