کد خبر: 1192776
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
بیانیه جامعه اسلامی کارمندان
جامعه اسلامی کارمندان کشور با صدور بیانیه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند که حاکمان کودک کش و جنایتکار صهیونیستی باید در دادگاه بین المللی محاکمه شوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، در بیانیه جامعه اسلامی کارمندان کشور آمده است: این روز‌ها جهانیان شاهد هستند که رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل پس از ۷۰ سال اشغال و ظلم و جنایت اکنون نیز در مقابل دفاع مشروع مردم فلسطین به ویژه غزه فجیع‌ترین و وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه مردم فلسطین و بشریت انجام می‌دهد.

قتل عام فجیع مردم غزه به ویژه در انهدام بیمارستان المعمدانی که اکثریت شهدا کودکان و زنان بودند، جنایت علیه بشریت محسوب شده و حاکمان کودک کش و جنایتکار صهیونیستی باید در دادگاه بین المللی محاکمه شوند.

در این بیانیه امده است: رژیم صهیونیستی اشغالگر سرزمین فلسطینی‌ها، با حمایت بعضی کشور‌های اروپایی و آمریکا مانند یک غده سرطانی در جهان اسلام ایجاد شده است که فقط با نابودی آن منطقه روی آرامش و صلح را خواهد دید.

جامعه اسلامی کارمندان با تاسف عمیق از شهادت زنان و کودکان و مردم فلسطین بویژه در غزه مظلوم و خونین، جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها و حامیانش (آمریکا و غربی‌ها) را محکوم نموده و از مسلمانان جهان و آزادگان تمام عالم می‌خواهد که به یاری این مظلومان برخیزند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار