کد خبر: 1192244
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
شرکت صهیونیستی امنیت داده ها (چک پوینت) از افزایش ۵۲ درصدی حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، «یدیعوت احارونوت»، چک پوینت اعلام کرد که تعداد حملات سایبری به اسرائیل نسبت به هفته های قبل از جنگ علیه غزه ۵۲ درصد افزایش یافته‌ است.

منابع خبری اخیرا اعلام کردند که رژیم صهیونیستی از فعال شدن مکرر سامانه هشداری در شمال فلسطین اشغالی کلافه و سردرگم شده است.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی«کان» اعلام کرد: اسرائیل در حال بررسی این موضوع است که آیا حزب الله در فعال شدن هشدارهای کاذب در شمال سرزمین های اشغالی دخالت دارد.

به گفته این شبکه، آژیر خطر چهارشنبه گذشته در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد و گزارش‌هایی در این باره به مقامات سیاسی و امنیتی در تل آویو رسید.

این رسانه صهیونیستی افزود: این موضوع در نهاد امنیتی در حال بررسی است که آیا اشتباه در تشخیص و پارازیت در نتیجه جنگ الکترونیکی حزب الله در این موضوع دخیل بوده است؟ این موضوع هنوز در دست بررسی است، در مقابل در روزهای اخیر جنگ سایبری مهمی در منطقه شمال جریان دارد که فقط به پارازیت «جی پی اس» خلاصه نمی‌شود.

چند روز قبل رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که همچنان در قبال تحولات شمال سردرگم هستند، به طوری که خبر حمله پهپادها از لبنان به شمال فلسطین اشغالی موجب ایجاد رعب و وحشت در این رژیم شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین خبر دادند که هشدارهای متعدد از سوی فرماندهی جبهه داخلی در شمال سرزمین های اشغالی موجب وحشت صهیونیست‌ها شده است.

این در حالی است که «عاموس یادلین» رئیس اطلاعات نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی گفت: تهدید مهم علیه اسرائیل در حال حاضر از جانب شمال است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اضافه کردند: اشغالگران روزهای حساس و دشواری را در شمال با توجه به هشدارهایی که درباره شلیک موشک های ضدزره وجود دارد، سپری می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار