کد خبر: 1191891
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تل آویو را به شدت هدف حملات راکتی خود قرار داده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، گردان‌های عزالدین القسام در واکنش به کشتار غیرنظامیان در غزه، تل آویو را با شلیک ده‌ها فروند راکت هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در پی این حمله راکتی گسترده، آژیر‌های خطر در تل آویو و مناطق حومه به صدا درآمد و همچنین فرودگاه بن گوریون در تل آویو تعطیل شد.

همزمان سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در بیانیه‌ای از حملات شدید راکتی و خمپاره‌ای به مواضع رژیم صهیونیستی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر داد.

در ادامه بیانیه سرایا القدس آمده است: «حملات راکتی شدیدی را به سمت مواضع دشمن در شهرک‌های کسوفیم نیریم، مفتاحیم، صوفا و برج ارسال در مجاورت نوار غزه انجام دادیم».

با ورود عملیات طوفان الاقصی به نهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲۴۵۰ فلسطینی که اکثر آن‌ها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

براساس گزارش‌های رسمی تاکنون ۹ هزارو ۲۰۰ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار