کد خبر: 1191275
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
همزمان با سفر هیأت دولت به فارس، معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار فارس از فعالیت کارخانه صنایع مخابرات راه‌دور ایران در شیراز بازدید کرد. بازگشت کارخانه مخابرات راه دور ایران به مدار تولید، سند پشتکار و جدیت دولت سیزدهم در کار تولید و اشتغال است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، استان فارس در حال حاضر میزبان رییس‌جمهور و هیات دولت است.

رییس جمهور به همراه هیأت دولت از روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه به استان فارس سفر کرده‌اند؛ سفری که تا پایان روز جمعه ۲۱مهرماه ادامه دارد.

در این سفر تاکنون پروژه‌ها و طرح‌های بسیاری به بهره‌برداری رسیده و بدون شک مصوبات جدیدی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

یکی از برنامه‌های مهم هیأت دولت در این سفر بازدید از کارخانه صنایع مخابرات راه دور ایران است که این بازدید روز جمعه ۲۱ مهرماه توسط محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور انجام شد.

کارخانه صنایع مخابرات راه دور ایران (ITI) از قدیمی‌ترین واحد‌های صنعتی شیراز محسوب می‌شود که از سال ۱۳۵۳ تولید تجهیزات و زیرساخت‌های مخابراتی کشور را آغاز کرد و در نهایت سال ۱۳۸۲ در فرآیند خصوصی سازی قرار گرفت؛ این فرآیند یکسال بعد به سرانجام رسید، اما این کارخانه راهبردی رفته رفته دچار سوء مدیریت، بدهی‌های کلان و در نتیجه رکود و ورشکستگی شد و حدود ۱۷ سال فعالیت‌های این کارخانه متوقف شد.

این کارخانه که همزمان با سفر رییس‌جمهور مورد بازدید مقامات کشوری و استانی قرار گرفت در مسیر احیا شدن است و مقرر شده با انعقاد تفاهم‌نامه کنسرسیوم فعالیت‌های خود را آغاز کند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس هستند.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی. تی. آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار