کد خبر: 1190961
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
الازهر مصر ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، در پیامی به سه زبان از جمله عبری، و خطاب به تل‌آویو، اشغالگری را ریشه و منبع تمام شرارت‌ها توصیف کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مجله «صوت الازهر» که توسط «الازهر» مصر منتشر می‌شود، امروز چهارشنبه ۱۱ اکتبر در واکنش به تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه پیامی را به سه زبان از جمله عبری خطاب به اسرائیل صادر کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیاالیوم»، الازهر در این پیام با تاکید بر اینکه «اشغالگری، ریشه همه شرارت‌هاست»، تل‌آویو را به نقض تمامی قوانین بین‌المللی و بشردوستانه متهم کرد.

«سلامه معروف»، رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه ضمن توصیف وضعیت غزه بعد ار محاصره به فاجعه‌ای انسانی، گفت: بمباران شب گذشته غزه توسط ارتش اشغالگران که تا صبح ادامه یافت، ده‌ها ساختمان مسکونی، کارخانه، مسجد و فروشگاه را ویران کرد؛ این حملات جنایت علیه بشریت هستند.

پیش از الازهر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان هم امروز نسبت به محاصره کامل غزه ابراز نگرانی کرد و گفته بود خاورمیانه به جنگ نیاز ندارد بلکه به صلح نیاز دارد.

وزارت بهداشت فلسطین آخرین آمار از شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در نوار غزه ۱۰۵۵ تن شهید و ۵۱۸۴ نفر دیگر زخمی شده‌اند. تعداد شهدای کرانه باختری هم به ۲۳ نفر رسیده و ۱۳۰ تن دیگر هم در شمار مجروحان هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار