کد خبر: 1190942
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود در آغاز عملیات «طوفان الاقصی» شماری از نیروهای مقاومت را به شهادت رسانده است، با انتشار تصاویری در فضای مجازی مشخص شد که آن‌ها تعدادی کارگر فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، یک منبع فلسطینی، امروز (چهارشنبه)، فاش کرد ارتش رژیم صهیونیستی در آغاز عملیات «طوفان الاقصی» شماری از کارگران فلسطینی را هنگام بازگشت به نوار غزه به شهادت رسانده است.

کانال تلگرامی «غزه الآن» با انتشار تصاویری خبر داد ارتش رژیم صهیونیستی که در آغاز عملیات طوفان الاقصی مدعی شده بود شماری از نیروهای مقاومت را هنگام بازگشت به نوار غزه به شهادت رسانده، درواقع گروهی از کارگران فلسطینی را به شهادت رسانده است.

این منبع فلسطینی فاش کرد این کارگران که در روز عملیات برای کار به اراضی اشغالی رفته بودند، در حال بازگشت به نوار غزه با شماری از نیروهای رژیم صهیونیستی مواجه می‌شوند که از آن‌ها خواسته می‌شود دستانشان را بالا ببرند.

طبق این گزارش، به محض اینکه این کارگران دستانشان را بالا می‌برند، نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت آن‌ها تیراندازی می‌کنند و همه را به شهادت می‌رسانند و در کنار آن‌ها سلاح قرار می‌دهند تا این طور ادعا کنند آن‌ها گروهی از نیروهای مقاومت بوده‌اند.

غزه الآن همچنین اشاره کرد این کارگران هنگام مواجه شدن با نیروهای رژیم صهیونیستی پیراهن خود را به نشانه غیرنظامی بودن از تن بیرون می‌کنند و آن را بالا می‌برند، اما نیروهای رژیم صهیونیستی هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار