کد خبر: 1190352
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
رییس سازمان بسیج مستضعفین:
سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز دوره جدید در تاریخ بشریت است، گفت: مردم به پشتوانه رهبر معظم انقلاب اسلامی اکنون با تمام قدرت مقابل دشمنان ایستاده اند.

به گزارش جوان ازلرستان، غلامرضا سلیمانی، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت یک هزار شهید جامعه عشایری استان لرستان گفت: عشایر ذخیره انقلاب اسلامی و امام زمان(عج) هستند و این قشر خداجو و با بصیرت نباید مورد فراموشی قرار گیرند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با ااشاره به رشادت عشایر در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی افزود: با استفاده از اصحاب رسانه و محققان باید رشادت های عشایر را بازگو کرد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند افراد خائن به عنوان میهن پرست و مورد اعتماد معرفی نماید، عنوان داشت: جوانان نباید فریب دشمنان را خورده و تحت تاثیر فضای مجازی قرار بگیرند.

سردار سلیمانی ادامه داد: میهن پرستان واقعی عشایر لرستان هستند که مقابل چنگیز مغول و تیمور لنگ ایستادگی کردند، میهن پرستان واقعی شهیدان هستند که همواره مقابل تجاوزگران از خودگذشتگی کردند.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری این کنگره  به عنوان یک رویداد فرهنگی از ظرفیت های مناسب برای معرفی دوره پرافتخار جمهوری اسلامی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز دوره جدید در تاریخ بشریت است، گفت: تمام ابرقدرت های شرق و غرب در دوران دفاع مقدس مقابل کشورمان صف آرایی کردند، ولی ایرانیان سلحشور با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و قیام عاشورا در مقابل نظام سلطه ایستادگی و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک ایران جدا شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: مردم به پشتوانه رهبر معظم انقلاب اسلامی اکنون با تمام قدرت مقابل دشمنان ایستاده اند.

برچسب ها: عشایر ، شهدا ، لرستان
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار