کد خبر: 1190075
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
وزیر آموزش و پرورش در در کمیسیون آموزش مجلس گفت: مجوز جذب 27 هزار معلم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از سازمان امور اداری و استخدامی اخذ کرده‌ایم و بنای کار این بوده که مابقی نیروهای موردنیاز از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروزبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رفت تا رابطه با موضوع کمبود معلم در کلاس‌های درس برخی شهرستان‌ها با نمایندگان گفت وگو کند.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره این نشست گفت: در این جلسه که نماینده سازمان امور اداری و استخدامی هم در آن حضور داشت موضوع کمبود معلم در کلاس‌های درس شهرستان‌های مختلف مورد بحث قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از جذب آموزگار و دبیر برای تامین نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش ارائه کرد و گفت که مجوز جذب 27 هزار معلم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از سازمان امور اداری و استخدامی اخذ کرده‌ایم و بنای کار این بوده که مابقی نیروهای موردنیاز از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز نماینده سازمان امور اداری و استخدامی عنوان کرد که ما محدودیتی برای اعطای مجوز برای جذب نیرو در آموزش و پرورش قائل نشده‌ایم و هرچه مجوزها خواسته‌اند، به آموزش و پرورش داده‌ایم.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون نسبت به عدم اعلام به موقع نتایج آزمون و مصاحبه‌های جذب آموزگار و دبیر انتقاد کردند و گفتند که نتایج باید قبل از آغاز سال تحصیلی جدید اعلام می‌شد و معلم‌ها سر کلاس درس حاضر می‌شدند؛ درنهایت بنا شد تا در سال‌های بعد نتایج آزمون‌ها در این باره قبل از آغاز سال تحصیلی اعلام شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار