کد خبر: 1189464
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
معاونت خدمات شهری شهرداری با تاکید بر خدمات رسانی مناسب به شهروندان گفت: با توجه به فرسودگی سطل های زباله و بمنظور رعایت نظافت و بهداشت شهری، معاونت خدمات شهری اقدام به تعویض و نصب سطل های زباله شهری جدید در سطح شهر نمود.

گودرزی در این خصوص اظهار داشت: نوسازی و بهسازی سطل های زباله از مطالبات شهروندان بود که با بررسی های کارشناسان خدمات شهری و اولویت بندی معابر سطح شهر، طرح جایگزینی سطل های فرسوده آغاز گردید و در این راستا ۳۵ عدد سطل زباله جدید به ارزش ۲/۵۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال که اخیراً توسط شهرداری خریداری گردیده بود در معابر سطح شهر جایگزین سطل های زباله فرسوده و معابر فاقد سطل گردید.

شهردار گلسار گفت: با توجه به نیاز شهر به سطل های جدید و گستردگی شهر و کمبود اعتبارات، معاونت خدمات شهری علاوه بر جایگزینی سطل های زباله فرسوده با سطل های جدید اقدام به مرمت و رنگ آمیزی مخازن موجود و جایگزینی آنها در معابر فاقد سطل می نماید.

وی در پایان از شهروندان خواست زباله ها را رأس ساعت معین در سطل های گالوانیزه قرار دهند تا شهرداری را در راستای نظافت و پاکیزگی هرچه بیشتر شهر یاری رسانند و سطل های زباله اموال عمومی هستند و مردم هم باید از آن ها در برابر تخریب و صدمه محافظت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار