کد خبر: 1189423
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسن آذرآبادی حق، پدر بزرگوار شهیدان والامقام یعقوب، محمد و رضا آذرآبادی حق را به خانواده آن مرحوم و مردم شهیدپرور استان آذربایجان‌شرقی تسلیت گفت.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم حاج حسن آذرآبادی حق، پدر بزرگوار شهیدان والامقام یعقوب، محمد و رضا آذرآبادی حق، تصریح کرد: این پدر گرامی و اسوه صبر و مقاومت در سایه ایمان و اعتقاد به آموزه‌های متعالی اسلام، فرزندانی مجاهد و غیور پرورش و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و استقلال کشور روانه میدان ایثار و جهاد کرد و نام نیک خود را در دفتر زرین دفاع مقدس برای همیشه ماندگار نمود.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

درگذشت مرحوم حاج حسن آذرآبادی حق، پدر بزرگوار شهیدان والامقام یعقوب، محمد و رضا آذرآبادی حق، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر خاطر گردید.

این اسوه صبر و مقاومت در سایه ایمان و اعتقاد به آموزه‌های متعالی اسلام، فرزندانی مجاهد و غیور پرورش و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و استقلال کشور روانه میدان ایثار و جهاد کرد و نام نیک خود را در دفتر زرین دفاع مقدس برای همیشه ماندگار نمود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان آذربایجان‌شرقی و خانواده مکرم این پدر وارسته تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار