کد خبر: 1189200
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
یک جوان ۳۰ ساله بر اثر انفجار بمبی که در داخل موتورسیکلتش جاسازی شده بود از پای در آمد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت در گزاشی در این رابطه اعلام کرد، یک جوان 30 ساله بر اثر انفجار بمبی که در داخل موتورسیکلتش جاسازی شده بود از پای در آمد.

به نوشته این رسانه عبری زبان حادثه در خیابان شیمون پرز شهر اور یهودا یکی از شهرستانی منطقه تل‌آویو رخ داد و شدت انفجاری به حدی بود که به محض رسیدن امدادگران مرگ قربانی حادثه را تایید کردند.

به گفته منابع پلیس، تحقیقات در رابطه با چرایی وقوع این حادثه که در خیابان شیمون پرز اور یهودا رخ داد، تحقیقات خود را در رابطه علت وقوع آن که در خیابان شیمون پرز رخ داد، ادامه می‌دهند اما شواهد و قراین فعلی نشان می‌دهند که این حادثه نیز یک حادثه جنایی است.

گفتنی است این چندمین عملیات تروری است که طی چند روز اخیر در فلسطین اشغالی انجام و رسانه‌های صهیونیستی اجازه پرداخت خبری به آن را پیدا می‌کنند، در حالی که دیروز نیز انفجار یک بمب در تل‌آویو یک نفر از صهیونیست‌ها را گرفته بود.

پلیس در پی وقوع این حادثه خیابان‌های منتهی به محل وقوع آن را بست، تا اطلاعات و تصاویر این انفجار به شبکه‌های اجتماعی منتقل نشوند.

از سوی دیگر اهالی الرمله نسبت به سیاست یک بام و دو هوای رژیم صهیونیستی حتی در نحوه تعامل با مجرمان یهودی و غیر یهودی اعتراض کردند.

رسانه‌ها به نقل از اهالی محلی الجواریش که یکی از قربانیان تیر اندازی و انفجار دیروز عضو آن است اعلام کردند، از دیشب نظامیان صهیونیست در حال بازداشت تعداد زیادی از اهالی این منطقه هستند.

به گفته اهالی بعد از آن که در انفجار دوشنبه شب رهبر یکی از باندهای تبهکار که یک یهودی است، در انفجاری کشته شد، نیروهای امنیتی صهیونیست به محله آنها یورش برده و تعداد زیادی از جوانان آن را بزاداشت کردند، علت اصلی این اقدام از نگاه اهالی یهودی بودن فرد کشته شده است، در حالی که در صورتی که یکی از فلسطینیان 1948 قربانی باندهای تبهکار شود، سرویس‌های امنیتی اسرایئلی هیچ واکنشی نسبت به آن صورت نمی‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار