کد خبر: 1188964
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتایان خود در کشورهای مسلمان تاکید کرد که سیره پیامبر اعظم (ص) خورشید پرفروغ هدایت و روشنایی‌بخش مسیر پرتلاطم بشریت امروز به سوی حق و حقیقت است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) پیامبر گرامی اسلام را به همتایان خود در کشورهای مسلمان تبریک و تهنیت گفت.

سرلشکر باقری در این پیام تاکید کرد که سیره پیامبر اعظم (ص) به عنوان والاترین الگوی کمال و مظهر عالی‌ترین طریق سعادت، خورشید پرفروغ هدایت و روشنایی‌بخش مسیر پرتلاطم بشریت امروز به سوی حق و حقیقت است.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم ؛

فرا رسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله و سلم) را به جناب عالی و آحاد نیروهای مسلح، دولت و ملت مسلمان و برادر آن کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در عصر جاهلیت مدرن و دورانی که قدرت‌های استکباری در پی ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلام هستند، سیره پیامبر اعظم (ص) به عنوان والاترین الگوی کمال و مظهر عالی‌ترین طریق سعادت، خورشید پرفروغ هدایت و روشنایی‌بخش مسیر پرتلاطم بشریت امروز به سوی حق و حقیقت است.

امیدوارم به یمن و برکت این ایام خجسته و با استعانت از حضرت حق تعالی و تکیه بر عزم، اراده و ایمان مشترک مسلمین جهان، بیش از پیش شاهد وحدت و همبستگی ملل و جوامع اسلامی و رشد و اعتلای روزافزون اسلام عزیز در سراسر کره خاکی باشیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران 

سرلشکر پاسدار محمد باقری

ربیع الاول 1445

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار