کد خبر: 1187515
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
دشمنان و معاندان پس ‌از ناامیدی از موفقیت در جنگ‌ نرم طراحی‌شده علیه ملت ایران، بار دیگر راهبرد «ترور» و «حمایت از تروریست‌ها» را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از جهان، بازخوانی حوادث یک سال گذشته در کشور، به‌ویژه پروژه «آشوب‌سازی» که از مهرماه1401 کلید خورد، نشان داد دشمنان و معاندان پس ‌از ناامیدی از موفقیت در جنگ‌ نرم طراحی‌شده علیه ملت ایران، بار دیگر راهبرد «ترور» و «حمایت از تروریست‌ها» را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتشار خبر بازداشت 28 تروریست در روزهای اخیر ازسوی وزارت اطلاعات که نقشه شوم ایجاد 30انفجار همزمان در پرجمعیت‌ترین نقاط شهر تهران را طراحی کرده بودند، نشان می‌دهد دشمنان این مرز و بوم، پس‌از قطع امید از ثمردهی پروژه‌های خود به‌منظور بی‌ثبات‌سازی کشور طی چند دهه اخیر، بار دیگر به راهبردهای شکست‌خورده دهه 60 روی ‌آورده‌اند و می‌کوشند با بهره‌گیری از ابزار ترور، نمایش بی‌ثبات‌سازی ایران را روی صحنه ببرند؛ پروژه‌ای که با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با شکست سنگینی مواجه شده‌است.

آمارهای موجود نشان می‌دهد در سال‌جاری تاکنون بیش‌از 200 تروریست در کشور دستگیر شده‌اند که حدود 20درصد از این دستگیری‌ها در تهران انجام شده‌است. ازسوی دیگر خنثی‌سازی حدود 400 بمب در کشور طی سال‌جاری، آن‌هم تنها ازسوی وزارت اطلاعات نشان‌دهنده تغییر راهبردهای دشمنان و معاندان از جنگ نرم به ترور و بمب‌گذاری است. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین اقدام‌های دستگاه‌های اطلاعاتی کشور دراین حوزه طی یک سال‌گذشته می‌پردازیم.‌


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار