کد خبر: 1187339
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
طرح همیار اتوبوس با هدف مشارکت اجتماعی به‌منظور ارتقای سطح خدمات رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان شروع به کار کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، شهروندان تهرانی با شماره‌گیری کد #۲۲*۱۳۷* می‌توانند با ارسال کد ایستگاه یا اتوبوس، به آسانی در طرح همیار اتوبوس و نظرسنجی در خصوص وضعیت ایستگاه و اتوبوس شرکت نموده و ما را در ارائه خدمات مطلو‌ب‌تر یاری رسانند.

کد دستوری#۲۲*۱۳۷*، برای تسهیل اطلاع شهروندان از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه ایجاد شده است که طرح نظر سنجی *همیار اتوبوس* به آن اضافه شد.

اعلام ساعات فعالیت «اتوبوس مدرسه»

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برنامه خدمات حمل و نقلی اتوبوس مدرسه را تشریح کرد

احسان تقدسی با اعلام اینکه ساعات فعالیت اتوبوس مدرسه در دو بازه زمانی در طول روز است، به تسنیم گفت: با تمهیدات صورت گرفته، ۲۰ خط اختصاصی با به‌کارگیری ۱۰ دستگاه اتوبوس در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران برای سفر‌های آموزشی پیش‌بینی شده است که در زمان آغاز و پایان فعالیت مراکز آموزشی، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی رایگان به دانش‌آموزان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این مراکز با هماهنگی آموزش و پرورش مناطق شهرداری و بر اساس میزان تقاضای سفر‌های آموزشی مشخص شده‌اند، ادامه داد: این اتوبوس‌ها از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۸ صبح و از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ در خدمت دانش‌آموزان هستند و بعد از ساعات اعلام شده به صورت عادی در خطوط فعالیت خواهند کرد.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه به تناسب میزان تقاضا و عرض معابر خطوط منتخب ناوگان اتوبوس یا مینی‌بوس به «اتوبوس مدرسه» اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان را برای تسهیل در تردد شهری می‌کنیم و امیدواریم پاسخگوی نیاز مردم تهران باشیم.

گفتنی است اتوبوس سرویس مدرسه مخصوص دانش‌آموزان است که با نصب برچسب، از سایر اتوبوس‌ها منفک می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار