کد خبر: 1186759
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
دادستان ایلام از راز قتلی که پس از پنج سال بر ملا شد خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام صبح امروز گفت: درسال ۱۳۹۷ شخصی میان سال در شهرستان دره شهر، حسب اعلام بستگان درجه یک به طور کاملا مشکوک ناپدید میشود تحقیقات مقدماتی انجام، ولی نتیجه ایی حاصل نمی‌گردد، تا اینکه موضوع با همت دادستانی و بازپرس شهرستان دره شهر مجددا در دستور کار قرار می‌گیرد و سر نخ‌هایی از اینکه شخص مزبور به قتل رسیده است کشف می‌شود.

وی افزود: پس از پیگیری جدی موضوع و تحقیقات انجام شده معلوم شد شخص توسط خانواده همسر و برادر همسرش در شهرستان پلدختر لرستان به قتل رسیده و در منزل مسکونی سابق ایشان دفن شده است.

دادستان ایلام تصریح کرد: نظر به حساسیت موضوع و هماهنگی‌های به عمل آمده با حضور بازپرس محترم رسیدگی کننده در شهرستان موصوف و منزل سابق مسکونی متهمین جسد مقتول در یک انباری کشف شد، در این راستا و بنابر تحقیقات به عمل آمده همسر مقتول صراحتا به ارتکاب قتل، با مشارکت برادرش و در حضور مادرش اقرار نموده و انگیزه ارتکاب قتل را اختلافات خانوادگی بیان داشته است.

بخشنده در ادامه، ضمن تقدیر از جدیت مجموعه قضایی شهرستان دره شهر بخصوص بازپرس محترم پرونده و ضابطان پلیس آگاهی آن حوزه بیان داشت در این راستا متهمین، بازداشت و تحقیقات تکمیلی با توجه به محل وقوع جرم با صدور قرار عدم صلاحیت شهرستان پلدختر محول شد.

وی در پایان بیان کرد: کلیه گزارشات مردمی در سطح استان مبنی بر ارتکاب جرائم علیه امنیت یا تمامیت جسمانی افراد، توسط همکاران بنده و ضابطان دادگستری به جدّ پیگیری و مورد تحقیق قرار خواهد گرفت، و مردم شریف استان در صورت مشاهده هر گونه ارتکاب جرائم موضوع را از طرق اعلامی یا تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام نمایند و یقین داشته باشند که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار