کد خبر: 1186438
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) :
جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) در نشست خبری در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: خبرنگاران از اثرگذارترین قشر جامعه و دیده‌بان کشور هستند و قلم‌شان تاثیرگذار است.
نشست خبری در آستانه‌ی هفته دفاع مقدس با حضور سرتیپ دوم پاسدار مجتبی کرمی جانشین سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) استان البرز و خبرنگاران استان البرز برگزار و ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس از زحمات خبرنگاران تقدیر شد.
سرتیپ دوم پاسدار مجتبی کرمی در این نشست، ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: از زحمات خبرنگاران که جزو اثرگذارترین قشر جامعه و به عنوان دیده‌بان کشور هستند، تشکر می‌کنم، قلم شما خبرنگاران در جامعه تاثیرگذار است و افتخار ما این است به عنوان سرباز از امنیت شما دفاع کنیم‌.
جانشین سپاه استان البرز افزود : هر ملتی که بخواهد افتخارات خود را بداند و به نسل‌های آینده انتقال دهد بایستی تاریخ خود را فراموش نکند، در همین اوایل انقلاب که هنوز دو سال از عمر انقلاب اسلامی نگذشته بود، دشمنان این انقلاب و این مردم با انواع و اقسام توطئه‌ها و کودتاها کشور را مورد هدف قرار دادند اما به لطف خدا نتوانستند کاری کنند و نظام مقدس جمهوری اسلامی که از لحاظ آمادگی در بدترین شرایط بود با لطف و عنایت خدا و تدابیر امام خمینی(ره) و همت مردم پیروز شد.
جانشین سپاه استان البرز با اشاره به اهمیت روایتگری دفاع مقدس اظهار داشت: اگر ما از هفته دفاع مقدس روایتگری نکنیم دشمن با نگاه خودش جنگ را برای نسل جوان روایتگری خواهد کرد.
سردار کرمی در ادامه این نشست خبری به برنامه‌های سپاه البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در مجموع به مناسبت هفته دفاع مقدس در البرز، بیش از هزار برنامه به اجرا در خواهد آمد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار