کد خبر: 1185693
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
«رمضان قدیروف» رئیس جمهور چچن روز یکشنبه با انتشار فیلم جدیدی از خود به شایعات درباره سلامتی‌اش پایان داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «رمضان قدیروف» رئیس جمهور چچن روز یکشنبه در اقدامی آشکار برای خنثی کردن گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی‌اش فیلم ویدیویی جدیدی منتشر کرد که در آن لبخند می‌زد و به همه توصیه می‌کرد ورزش کنند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» چند ماه است که گمانه زنی‌هایی مبنی بر سلامتی قدیرف ۴۶ ساله صورت گرفته، اما او روز یکشنبه با انتشار فیلم جدیدی بر شایعات خط بطلان کشید.

وی در یکی از این فیلم‌ها گفت: «اکیدا توصیه می‌کنم کسانی که نمی‌توانند حقیقت را از دروغ در اینترنت تشخیص دهند، قدم بزنند، هوای تازه بخورند و افکار خود را مرتب کنند. باران می‌تواند به طرز شگفت انگیزی نیروبخش باشد.»

قدیروف از حامیان روسیه در جنگ با اوکراین بوده است و گردان‌های او در کنار نیرو‌های روسیه در آنجا جنگیده‌اند.

روسیه از ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونتسک از اوکراین، به این منطقه نیرو اعزام کرد و از آغاز «عملیات ویژه نظامی در اوکراین» خبر داد. روسیه هدف خود را از این اقدام، نازی زدایی اوکراین، خلع سلاح این کشور، رفع نگرانی‌های امنیتی خود و اجابت درخواست کمک لوهانسک و دونستک اعلام کرد.

دولت اوکراین، اما استقلال دونتسک و لوهانسک را به رسمیت نشناخته و حضور نظامی روسیه را «تجاوز و حمله به تمامیت ارضی خود خوانده است.

رئیس منطقه خودمختار چچن که نیروهایش برای ارتش روسیه علیه اوکراین مبارزه می‌کنند، اخیرا تصریح کرد که برای استقرار مجدد نیروهایش در جمهوری خلق دونتسک واقع در شرق اوکراین دستور دریافت کرده است. رهبر چچن با تاکید بر همکاری چچن و روسیه علیه نیرو‌های اوکراینی تصریح کرد: «یگان‌های رزمی با حمایت فعال وزارت دفاع و ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه برای فعالیت‌های تهاجمی آماده می‌شوند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار