کد خبر: 1185607
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
سرمربی تیم مومبای سیتی گفت که اطمینانی بابت شیوه بازی شاگردان سید مهدی رحمتی ندارد و بیشتر روی آماده‌سازی تیم خودش متمرکز شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، دِس باکینگام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مومبای سیتی هند مقابل نساجی ایران در هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این اولین بازی فصل ماست که بسیار مشتاق فرارسیدن آن هستیم. ما هشت یا 9 هفته در پیش‌فصل را پشت سر گذاشتیم تا آماده این مسابقه، سوپرلیگ هند و لیگ قهرمانان آسیا شویم. بازیکنان می‌خواهند در چنین دیدارهایی به میدان بروند و بسیار مشتاق آغاز بازی هستند.

وی در مورد شرایط نساجی خاطر نشان کرد: بازی‌های نساجی را تماشا کرده‌ایم و می‌دانیم این باشگاه، مربی جدید و بازیکنان جدید زیادی جذب کرده‌اند. این تیم چهار یا پنج بازی در لیگ ایران کرده و شرایط متفاوتی با ما دارد. البته نمی‌دانیم آنها در لیگ قهرمانان، همان‌گونه هم بازی می‌کنند یا خیر. تیم را به بهترین شکل آماده می‌کنیم و تمرکزمان روی شیوه و رویکرد بازی خودمان است. تضمینی نیست که آنها چگونه بازی کنند و زمان زیادی روی این مسئله نگذاشتیم!

سرمربی مومبای سیتی با اشاره به عملکرد این تیم در فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: وقتی سال گذشته به لیگ قهرمانان رسیدیم، گوا تنها تیمی بود که در این رقابت‌ها بازی کرده بود. آنها عملکرد خوبی داشتند و سه تساوی در این مسابقه گرفتند. این نگرانی وجود داشت که مبادا نتوانیم عملکردی مشابه گوا ارائه کنیم.

باکینگام با تمجید از عملکرد نماینده هند در لیگ قهرمانان آسیا 2022 گفت: نه تنها یک بار، بلکه در دو بازی پیروز شدیم و رتبه دوم را کسب کردیم. البته صعود نکردن باعث ناامیدی ما شد. این نمایش نشان داد فوتبال هند می‌تواند چه عملکردی نشان بدهد. فصل گذشته در ریاض به میدان رفتیم، اما امسال به فرمت همیشگی لیگ قهرمانان بازگشتیم که چالش‌ها و تفاوت‌هایی رقم می‌زند. دوست دارم مومبای سیتی بازی‌هایی مشابه فصل گذشته ارائه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار