کد خبر: 1184778
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تخصیص اعتبار جهت احداث فاز اول پیاده راه اطراف امامزاده حسن(ع) خبر داد.

عمار ایزدیار در تشریح اهم مصوبات یکصد و سی و دوم شورای اسلامی شهر در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: با توجه به بررسی و تایید طرح پیشنهادی در کمیسیون شهرساری و کمیسیون عمران با رویکرد ترافیکی و موافقت کمیسیون برنامه و بودجه با جابجایی ردیف و تخصیص اعتبار جهت پروره فوق ؛ شورای اسلامی شهر مبلغ ۵۰ میلیارد ریال جهت شروع به کار عملیات اجرایی در فاز اول احداث پیاده راه تخصیص داد که عملیات عمرانی پروره در سالجاری آغاز و در سنوات بعدی پروژه تکمیل می شود.

وی همچنین به تایید مصوبه شورا در خصوص اعمال تخفیف جریمه کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها جهت مساجد تا سقف ۲۰۰ میلیون خبر داد و تاکید کرد که این مصوبه تا پایان سالجاری قابل اجرا خواهد بود و مبلغ نهایی از محل ماده ۱۶ تخصیص داده خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر به بررسی آیین نامه انضباطی کیوسک‌ها و همچنین آیین نامه ساماندهی کیوسک‌ها در کمیسیون سلامت ، خدمات شهر و محیط،زیست و مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج خبر داد و افزود: ۲ آیین نامه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تصویب قرار گرفت که پس از تأئید و ابلاغ قابلیت اجرا خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار