کد خبر: 1184752
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
در تداوم بحران‌های رژیم صهیونیستی، علاوه برآشوب و تظاهرات در خیابان‌های آنها، شرکت‌های مهم اشغالگران مورد هجوم حملات سایبری قرار گرفته است.

اختصاصی جوان آنلاین، اشغالگرانی که توهم تسلط بر سرزمین‌های اشغالی را داشتند و برنامه ادامه ستمگری را در ذهن می‌پرواندند اکنون علاوه بر غرق شدن در درگیری‌های داخلی و همچنین دولت در آستانه فروپاشی، گرفتار هک و حملات سایبری شده و ناتوان از پاسخ به آن هستند.
در همین رابطه، روزنامه یدیعوت احارانوت به همراه شمار دیگری از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله گسترده به شرکت‌های مختلف اسرائیلی خبر داده و اعلام کردند، بیش از ۳۲ شرکت از این طریق مورد حمله قررا گرفته و تمامی داده‌های موجود در سرور‌های این شرکت‌ها را به کلی پاک کردند.
در گزارشی که در سایت وای نت وابسته به روزنامه یدیعوت احارانوت منتشر شده، آمده است: هکر‌های ایرانی موفق شدند، سرور‌های بیش از ۳۲ شرکت اسرائیلی را هک کنند، براساس گزارشی که شرکت امنیت سایبری ESET ظهر دوشنبه منتشر کرده، هکر‌ها موفق شدند، این سرور‌ها را هک کنند، با وجود آن که نام شرکت‌های مورد حمله قرار گرفته اعلام نشده است، اما گفته می‌شود، شرکت‌ها در بخش‌های مختلفی همچون بیمه، پزشکی، صنعتی، ارتباطات، فن‌آوری اطلاعات، فن‌آوری‌های پیشرفته، خرده فروشی، خودرو، حقوقی، خدمات مالی و مهندسی راه و ساختمان فعالیت دارند.
در بخش دیگری از این گزارش آمده است گروه مهاجم خود را Ballistic Bobcat معرفی می‌کند، اما مشخص است که این نام صرفا پوششی است که این هکر‌ها برای جاسوسی سایبری از آن استفاده می‌کنند، گرچه احتمال از بین بردن اطلاعات یا حملات باج گیرانه نیز در این روند وجود دارد.
این شرکت امنیت سایبری همچنین در گزارش خود ادعا کرد که حملات سایبری ایران علیه سرور‌های اسرائیل به شکلی کاملا هدفمند و منظم ادامه دارد، زیرا هکر‌ها می‌توانند از این طریق علاوه بر اهداف معمول موجود در حملات سایبری دست آورد‌های سیاسی هم علیه اسرائیل به دست آورند.
کارشناسان این شرکت هم در این رابطه تاکید کردند، هکر‌ها از هر نقطه ضعف موجودی که در سامانه‌های امنیتی کشف می‌شود کمال استفاده را می‌برند و این امر باعث شده است تا شرکت‌هایی همچون مایکروسافت مجبور شوند، نسخه‌های ترمیمی برای برنامه‌های خود منتشر کنند.
یدیعوت احارانوت همچنین اعلام کرد به غیر از ایرانی‌ها، هکر‌های روسی، کره شمالی، سوری و ترکیه‌ای نیز حملات منظمی علیه سرور‌ها و سایت‌های اسرائیلی انجام می‌دهند.
در این بین روزنامه یسرائیل هیوم در گزارش خود در این رابطه اعلام کرد، با وجود کشف این موارد، اما به طور حتم هکر‌ها همچنان در حال تلاش برای ورود به سرور‌های دیگری هستند و با استفاده از ابزار‌ها و برنامه‌های مختلف این مهم را انجام می‌دهند.

آشوب در خیابان‌های سرزمین‌های اشغالی
این مشکل را باید به تظاهرات و آشوب خیابان‌های سرزمین‌های اشغالی نیز اضافه کرد. تا جاییکه؛ ده‌ها هزار نفر از صهیونیست‌ها شامگاه دوشنبه در مقابل ساختمان دادگاه عالی این رژیم در قدس دست به تظاهرات زدند، این تظاهرات در فاصله چند ساعت به آغاز رسیدگی این دادگاه به شکایت صورت گرفته علیه ائتلاف حاکم برای تغییر اختیارات دادگاه در رد قوانین مصوب موسوم به دلیل معقولیت صورت می‌گیرد.
تظاهرات کنندگان اعلام کردند بعد از آن قرار است به سوی محل اقامت نتانیاهو در این شهر بروند.
روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی در این رابطه نوشت، چند ده هزار نفر از مردم برای دفاع از دادگاه عالی و اعلام حمایت از آن ساعاتی پیش از برگزاری جلسه استماع تاریخی این دادگاه در مقابل آن تجمع کردند.
مخالفان کودتای قضائی شامگاه دوشنبه در قدس دست به تظاهرات زدند تا حمایت خود را از قضات دادگاه اعلام کنند.
معترضان اعلام کردند نسبت به اقدامات تحریک آمیز و تهدید‌های صورت گرفته مافیای حاکم علیه قضات دادگاه دست به تظاهرات زده‌اند.
یائیر لاپید هم در واکنش به تلاش‌های صورت گرفته از سوی ائتلاف حاکم برای رسیدن به نوعی توافق در این رابطه هم آن را غیر واقعی اعلام کرد.
در حالی که احرانوت شمار تظاهرات کنندگان را ۲۰ هزار نفر اعلام کرده، برخی دیگر از رسانه‌ها از حضور ۴۰ هزار نفری معترضین در مقابل ساختمان دادگاه عالی سخن می‌گویند.
شاید این مطلب هم جالب توجه باشد که به رغم ادعا‌های صهیونیست ها، امنییتی‌ترین مقام آن‌ها در دام هک افتاده است. در همین رابطه، صهیونیستی «واللا» گزارش داد که گروه هکری موسوم به «دست‌های باز» تلفن همراه رئیس موساد را هک کرد.
وبسایت «واللا» این گروه هکری را به ایران نسبت داد و نوشت که «تصاویر جدید منتشر شده از سوی این گروه هکری ایرانی، دومین دسته از تصاویری است که از دستگاه‌های شخصی رئیس موساد منتشر می‌شود».
در همین حال، روزنامه لبنانی الاخبار نیز به نقل از منابع عبری زبان نوشت که «هکر‌های ایرانی تصاویری از دندان‌های رئیس موساد منتشر کرده و به او توصیه کردند که لازم است روزی دو بار دندان‌هایش را مسواک بزند».
منابع عبری‌زبان عکس دندان‌های دیوید بارنیاع رئیس موساد را به اشتراک گذاشته و نوشتند که هکر‌های ایرانی موبایل رئیس موساد راهک کرده و از او خواستند که دندان‌هایش را تمییز کند!
هکر‌ها پس از هک تلفن همراه بارنیاع به زبان عبری برای او نوشتند: «این هم هدیه عید پوریم (عید یهودیان) برای شماست»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار