کد خبر: 1184072
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
فرمانده فراجا در قرارگاه اربعین حسینی مطرح کرد
سردار رادان گفت: پلیس در کنار راهداری در مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه و خسروی همچنان آماده در جهت ارائه خدمات به زائران هستند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز (شنبه) در حاشیه بازدید «پیمان جبلی» رئیس صدا و سیما از قرارگاه اربعین فراجا و در ارتباط تصویری با قرارگاه‌های فراجا در مرز‌های کشور اظهار داشت: در اربعین امسال ۴ میلیون زائر به پابوس رزم ولایتمندی خود رفتند و در این بین نقش صدا و سیما بی‌بدیل بود و نمی‌توان این نقش پررنگ و پراهمیت را در انعکاس مطلوب، به هنگام و به موقع این مأموریت عظیم نادیده گرفت؛ انصافاً در اربعین حسینی رسانه ملی تکمیل کننده و تسهیل کننده مأموریت‌های فراجا بود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه آنچه رسانه ملی به سمع و نظر مردم می‌رساند، چیزی جز حقیقت نیست، تصریح کرد: در واقع رسانه ملی همکاری مطلوبی با پلیس در راستای اطلاع رسانی به هنگام داشت. (اشاره به اطلاع رسانی به مردم در جهت چگونگی صدور گذرنامه، استفاده از اپلیکیشن پلیس من و.)

فرمانده فراجا در ادامه به مأموریت اربعین حسینی و حضور فعال همکاران انتظامی در مرز‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از ۴ میلیون زائر، ۳.۵ میلیون نفر به کشور بازگشته‌اند در واقع ۹۵ درصد از زائران ایرانی به کشور مراجعت کرده‌اند و تعدادی از زائران اتباع نیز طی روز‌های آینده بازخواهند گشت.

وی گفت: امروز نسبت به روز گذشته میزان ورودی زوار اربعین به کشور کاهش پیدا کرده است؛ اما باتوجه به اینکه عصر هوا بهتر می‌شود به‌نظر می‌رسد عصر امروز میزان ورودی زائراین افزایش پیدا کند.

سردار رادان ادامه داد: همکارانمان در راهداری به خصوص در مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه و خسروی همچنان باید در آمادگی کامل در جهت ارائه خدمات به زائران باشند.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: با اطمینان خاطر می‌گویم گرد و خاک ناشی از قدم‌های زائراین اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر نجف و کربلا وقتی در عنصر خدمتگذاری به تن شما‌ها بنشیند یک سال ما را بیمه خواهد کرد و این جز برکاتی است که خداوند شامل حال ما کرده است و قدردان زحمات شما از سربازان تا سرداران فراجا هستم.


برچسب ها: سردار رادان ، اربعین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار