کد خبر: 1183751
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: به بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ارائه خدمات پذیرش و درمان صورت گرفته که نسبت به سال‌های قبل قابل توجه است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، یعقوب سلیمانی، پس از بازدید از درمانگاه القمار افزود: با توجه به حضور گسترده زوار در این سال تفاوت‌هایی نسبت به سال گذشته ایجاد شده است.

وی ضمن تشکر و زیارت قبولی به همه زوار گفت: بازدید را از مرزها و از مرز شلمچه با یاد شهدا آغاز کرده‌ایم و اهل تسنن و شیعه از خسروی تا سایر مرزها هم افزا و همدل و هماهنگ در حال خدمت به زوار هستند.

ارائه خدمت به ۲.۵ میلیون زائر در طریق الحسین

سلیمانی با اشاره به اینکه پس از مرز با حضور در طریق الحسین و مسیر پیاده روی از درمانگاه‌ها بازدید داشته است، افزود: به بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ارائه خدمات پذیرش و درمان صورت گرفته است که نسبت به سال‌های قبل قابل توجه و بررسی است.

وی تاکید کرد: در این سفر مسئول معنا ندارد و همه با نگاه خدمت به زائران حضور داریم و هماهنگی و هم افزایی و همدلی برای خدمت در این سفر معنوی است.

ارائه خدمت به ۲.۵ میلیون زائر در طریق الحسین

سلیمانی، پیرامون تجارب و اقدامات مدنظر برای سفر اربعین سال آینده عنوان کرد: هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از جمله نیروهای مسلح منجر به ایجاد و تأمین پایگاه‌های درمانی در طریق الحسین شد و در این بازدید از مسئولین عراقی و ایران گفتگو هایی داشتیم تا برای سال آینده توجه بیشتری به زیرساخت مراکز درمانی داشته باشیم

وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قول‌هایی داده شده است و امیدواریم سال آینده زیرساخت‌ها تقویت شود.

برچسب ها: هلال احمر ، عراق ، اربعین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار