کد خبر: 1183703
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
استاندار ایلام از آمادگی کامل ‌برای موج برگشت زائران در مرز مهران خبر داد و گفت: اکنون شاهد صف ۶ کیلومتری اتوبوس ‌برای انتقال زائران در مرز مهران هستیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، حسن‌ بهرام‌نیا مستقر در مرز مهران با بیان اینکه خودرو به اندازه کافی در مرز مهران وجود دارد، اظهار داشت: زائران فاقد خودرو نگرانی برای مراجعت به استان‌های مبدأ خود نداشته باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری در پایانه مسافربری برکت به اندازه کافی وجود دارد، افزود: در کمربندی غربی مهران به صورت خطی و به طول 6 کیلومتر اتوبوس‌های برون‌شهری برای جابه‌جایی زائران به استان‌های مختلف مستقر شده‌اند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه 200 دستگاه خودروی ون برای حمل و جابجایی مسافران دپو شده است، تصریح کرد: همچنین 100 ون نیز در حال انتقال مسافران هستند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای صفر تاکنون یک میلیون و 580 هزار نفر از مرز مهران خروج داشته‌اند افزود: همچنین در این مدت یک میلیون 100 هزار نفر از طریق این مرز به کشور ورود کرده‌اند.

استاندار ایلام با اشاره و ابراز تأسف از بروز حوادث جاده‌ای طی روزهای اخیر به عموم زائران به ویژه رانندگان توصیه اکید کرد: در طول مسیر تردد زائران استراحتگاه‌هایی فراهم شده‌ و قبل از حرکت به سمت استان‌های مبدا خود استراحت و خواب کافی داشته باشند.

به گزارش تسنیم ،بیش از66 درصد از زائران اربعین حسینی از مرز مهران تردد می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار