کد خبر: 1183494
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
تلویزیون رژیم صهیونیستی از حضور تیم وزنه‌برداری این رژیم در مسابقات انتخابی المپیک در ریاض خبر داد.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از مهر، تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تیم وزنه‌برداری این رژیم، متشکل از ۴ وزنه‌بردار صهیونیست در رقابت‌های انتخابی المپیک که ماه جاری میلادی در ریاض، پایتخت عربستان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

به گزارش شهاب نيوز، این در حالی است که انتظار می‌رود این تیم صهیونیست در دسامبر پیش‌رو نیز در رقابت‌های دیگری که قرار است در دوحه، پایتخت قطر برگزار شود حضور داشته باشد. این در حالی است که نه عربستان و نه قطر با رژیم صهیونیستی روابط رسمی برقرار نکرده‌اند.

لیتونوف، یکی از وزنه برداران صهیونیست در گفتگو با شبکه صهیونیستی کان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در رقابت‌های انتخابی ریاض گفت: اصلاً جای نگرانی نیست. تیم ما با نگهبانان امنیتی خود در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند و طبیعتاً با دستگاه‌های امنیتی سعودی نیز هماهنگی وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر پاول کولوساوسکی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: این روز، برای ما اهمیت بالایی دارد. ما حتی در این رقابت‌ها هم تاریخ‌سازی خواهیم کرد. این رقابت‌ها یکی از رقابت‌های الزامی برای حضور در المپیک است و بدون شرکت در این مسابقات، امکان حضور در المپیک وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: یکی از معیار‌های سازمان‌دهی چنین مسابقاتی که تحت نظارت کمیته المپیک و فدراسیون جهانی برگزار می‌شود، الزام صدور روادید برای تمامی ورزشکاران و طبیعتاً صدور مجوز شرکت در مسابقات برای آنان است. بر این اساس عربستانی‌ها هیچ مخالفتی نکردند و بالعکس، آن‌ها با ما همکاری کامل دارند و هر روز با ما نامه‌نگاری می‌کنند. طبیعتاً ما نیز تمامی داده‌ها و اسناد مورد نیاز برای ورود سالم تیممان به عربستان و خروج سالم آنان از این کشور را برای طرف سعودی ارسال می‌کنیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار