کد خبر: 1182882
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان:
شیروانی با بیان اینکه اعزام تیم‌های راهداری لرستان به مرز مهران تا 20 شهریور ادامه دارد، گفت: روز گذشته جهارمین تیم راهداری به مرز مهران اعزام شده است.

به گزارش جوان از لرستان، مرتضی شیروانی، با بیان اینکه چهارمین تیم راهداری روز جمعه به مرز مهران اعزام شدند، اظهارداشت: در این طرح  ۷۰ نفر از پرسنل و ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، جهت خدمت رسانی و نظارت بر ارائه خدمات طی ایام اربعین حسینی اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان افزود: هدف از اعزام تیم های حوزه حمل و نقل تسهیل در تردد و ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل و راهداری است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر گشت های راه و ترابری به صورت شبانه روزی در پایانه های مسافربری و شرکت های حمل و نقل مسافر و همچنین در طول محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه حضور داشته و بر روند تردد، ایمنی محورها و نحوه خدمت رسانی به زائران نظارت دارند.

شیروانی با اشاره به اینکه طرح اربعین حسینی امسال از ۲۷  مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اعزام تیم‌های راهداری لرستان به مرز مهران از ۲۴ مرداد آغاز شده است و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار