کد خبر: 1182542
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز دولتی و دانشگاهی و سایر مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه خبر داد.

به‌ گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی اسلامی با قدردانی و تشکر از همراهی ارائه‌دهندگان خدمات سلامت در بخش دولتی و غیردولتی با سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه تأمین و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان گفت: پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد، یکی از اولویت‌های مهم حوزه درمان سازمان تأمین‌اجتماعی است و در تداوم پرداخت‌هایی که در ایام اخیر در این زمینه صورت گفته است، امروز نیز حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال دیگر از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور پرداخت شد.

وی افزود: در این مرحله ۱۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز دانشگاهی، ۹ هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌های مستقل طرف قرارداد، هفت هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد و ۷۷۰ میلیارد ریال نیز از مطالبات پزشکان طرف قرارداد پرداخت و تسویه شد.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: اکنون بیش از ۵۲ هزار پزشک و مرکز درمانی؛ تشخصیصی و دارویی در سراسر کشور طرف قرارداد این سازمان هستند و در ارائه خدمت سلامت به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی همکاری می‌کنند.

وی گفت: تأمین منابع موردنیاز برای پرداخت این مبالغ با تدابیر ویژه‌ای که در سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه مدیریت منابع در حال پیگیری است، امکان‌پذیر شد و امیدواریم با برنامه‌هایی که در سازمان داریم، به زودی بخش دیگری از مطالبات یادشده را نیز پرداخت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار