کد خبر: 1182430
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
رسانه‌های ایتالیایی از توافق دو باشگاه میلان و پورتو برای انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به تیم پرطرفدار ایتالیایی خبر دادند، اما این انتقال هنوز از سوی باشگاه میلان تایید نهایی نشده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا باشگاه میلان همچنان در حال رایزنی با همتای پرتغالی خود است تا بتواند کار انتقال مهدی طارمی به این باشگاه را تمام کند.

هر چند طرفین در روز‌های گذشته مذاکراتی را برای این انتقال انجام دادند، اما به دلیل اختلاف زیادی که در رقم توافق وجود داشت، کار به روز‌های آخر کشیده شد.

امروز چهارشنبه تعدادی از خبرنگاران ایتالیایی خبر انتقال مهدی طارمی را قطعی دانستند و از حضور او در تیم فوتبال میلان خبر دادند. این در حالی است که دو باشگاه هنوز اظهار نظر رسمی در این مورد نداشته اند.

«نیکولا شیرا» خبرنگار مشهور ایتالیایی در توئیتی از نزدیک شدن طارمی به میلان خبر داد و نوشت: مهدی طارمی در یک قدمی میلان قرار داد.

«متئو مورتو» دیگر خبرنگار مشهور که در نشریه «رلوو» اسپانیا فعالیت می‌کند از نزدیک شدن مهدی طارمی به میلان خبر داد و تاکید کرد که دو باشگاه امروز با یکدیگر مذاکره نهایی را انجام خواهند داد.

«فرانچسکو وونگولا» دیگر خبرنگار ایتالیایی هم با اشاره به انجام آخرین مذاکرات بین دو باشگاه در توئیتی نوشت: جلسه به پایان رسید. طارمی بازیکن جدید میلان خواهد بود!

مهدی طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل ۹۵ - ۱۳۹۴ و ۹۶ - ۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر شد و در فصل ۹۶ - ۱۳۹۵ بهترین بازیکن لیگ شناخته شد. او در ادامه با انتقال به باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال برای هرکدام یک فصل بازی کرد و در ریو آوه در فصل ۲۰ - ۲۰۱۹ به صورت مشترک (با پیزی و کارلوس وینیسیوس) با زدن ۱۸ گل، آقای گل لیگ برتر پرتغال شد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در برخی بازی‌ها کاپیتان این تیم هم بوده است، پس از آن به باشگاه پورتو رفت و در سال ۲۰۲۱ گل او در لیگ قهرمانان اروپا ۲۱ - ۲۰۲۰ مقابل چلسی نامزد دریافت جایزه پوشکاش فیفا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار