کد خبر: 1182118
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا از تعامل فرماندهی مرزبانی فراجا با طرف عراقی و بازگشایی یکی دیگر از درهای خروجی به سمت عراق در مرز مهران خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ رضا شیراوژن معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، از بازگشایی یک در جدید در نقطه صفر مرزی مهران در راستای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی قرار داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا تصریح کرد: با تعامل سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا با طرف عراقی امروز یکی از درهای خروجی به سمت عراق باز شد و با بازگشایی این در ، ورود و خروج زائران تسهیل شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که در حال حاضر چند در خروجی در مرز مهران برای تردد زائران فعال هستند گفت:‌ با بازگشایی این در جدید، 4 در برای رفت و آمد زائران در مرز مهران اختصاص یافته است که باید گفت این تدبیر، باعث تسهیل و خروج سریع‌تر زائران اربعین حسینی به سمت کشور عراق شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا در ادامه باز هم به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: باتوجه به گرمای هوا و شلوغی جمعیت در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، چذابه و خسروی در صورت امکان برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به مرزهای باشماق و تمرچین بروند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار