کد خبر: 1181953
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
نمایندگان تیم ملی تکواندو نونهالان در نخستین روز از این رقابت‌ها از گردونه مسابقات حذف شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان از امروز دوشنبه ششم مردادماه سال ۱۴۰۲ با حضور ۶۲۲ تکواندوکار از کشور‌های مختلف به میزبانی بوسنی و هرزگوین آغاز شده است.

در نخستین روز از این مسابقات و در اوزان ۴۸- و ۵۱- کیلوگرم در گروه پسران، ۴۳-، ۴۵- و ۴۸- کیلوگرم در گروه دختران برگزار شد که آرین اکبری‌منش، معید عبداللهی، نازنین زهرامرادی، معصومه ربیعی و فاطمه کلاسنگیانی نمایندگان کشورمان بودند که همه این نفرات از گردونه این رقابت‌ها حذف شدند.

نتایج نمایندگان ایران به شرح ذیل است:

در وزن ۴۳- کیلوگرم، فاطمه کلاسنگیانی در نخستین مبارزه برابر ماسا کاران از صربستان شکست خورد و از گردونه رقایت‌ها حذف شد. وی در راند نخست پیروز شد و در راند دوم و سوم نیز در حالیکه از رقیب پیش بود، اما در این دو راند، پنج اخطاره شد و مبارزه را واگذار کرد.

در وزن ۴۵- کیلوگرم، معصومه ربیعی در دور نخست برابر حریفی از ایتالیا در ۲ راند متوالی شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۴۸- کیلوگرم، نازنین‌زهرا مرادی ابتدا نماینده میزبان و سپس تکواندوکاری از هند را شکست داد. او در یک چهارم نهایی برابر پترا از کرواسی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۴۸- کیلوگرم، معید عبداللهی کار خود را با برتری مقابل باربوتا بوگدان از مقدونیه آغاز کرد و سپس مقابل توراوکوف از قزاقستان قرار گرفت و در حالی‌که راند نخست را برنده شده بود در ۲ راند بعدی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۵۱- کیلوگرم، آرین اکبری‌منش در همان بازی نخست نتیجه را به همام از اردن واگذار کرد و خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار