کد خبر: 1181808
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری ۵ فعال در امر خرید و فروش ارز غیرمجاز و کشف ۳۷ میلیارد ریال انواع ارز خارجی خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 5 فعال خرید و فروش ارز غیر مجاز و کشف 37 میلیارد ریال انواع ارز خارجی خبر داد.

سرهنگ بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد در محدوده پل کریم خان تهران اقدام به خرید و فروش ارز غیر مجاز می‌کنند تیمی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران مسؤولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: تحقیقات مأموران نشان از تأیید اخبار دریافتی داشت و با تکمیل تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی قضائی چند تیم از مأموران به محل پاتوق متهمان اعزام شده و در یک عملیات منسجم پلیسی هر 5 فعال خرید و فروش ارز غیرمجاز را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی 57439 واحد دلار، 13940 واحد یورو، 30020 واحد سایر ارزها کشف شد ادامه داد: کارشناسان ارزش ارزهای مکشوفه را 37 میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ هدایتی خاطرنشان کرد: پلیس در مبارزه بی امان با انواع جرائم اقتصادی تلاش خود را به کار بسته و از مردم عزیز نیز درخواست می شود تا خادمان خودشان را در این زمینه یاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار