کد خبر: 1181781
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
وکیل نخست‌وزیر پیشین پاکستان اعلام کرده است که دادگاهی در این کشور، «عمران خان» را از اتهامات قتل تبرئه کرده است.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دادگاهی در پاکستان امروز (دوشنبه)، اتهامات قتل علیه «عمران خان» نخست‌وزیر پیشین این کشور را رد کرد.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد که وکیل نخست‌وزیر سابق پاکستان اطلاع داده است که دادگاه پاکستان روز دوشنبه اتهامات قتل علیه عمران خان نخست وزیر سابق را رد کرد.

«نعیم پانجوثا» یکی از وکلای «عمران خان» نخست وزیر سابق پاکستان در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: «خدا را شکر» و افزود که اتهامات علیه عمران خان مربوط به قتل یک وکیل مدافع در شهر «کویته» توسط دادگاهی در پاکستان رد شد.

عمران خان در ماه ژوئن متهم به قتل شده بود و از زمان برکناری از سمت نخست‌وزیری پاکستان در پی رأی عدم اعتماد پارلمان کشورش در آوریل ۲۰۲۲، با بیش از ۱۰۰ پرونده قضایی مواجه است.

بر اساس این گزارش، دادگاه عالی اسلام آباد همچنین در صدد است امروز دوشنبه در مورد درخواست تجدیدنظر خان که به دنبال تعلیق محکومیت خود در یک پرونده اختلاس شده است، حکم دهد.

خان، ستاره سابق ورزش کریکت بود که بعدا سیاستمدار شد و به رغم برکناری اش همچنان چهره اصلی مخالفان باقی مانده است. عمران خان هفتمین نخست‌وزیر پیشین پاکستان بود که بازداشت شد.« ذوالفقار علی بوتو» در سال ۱۹۷۹ بازداشت و اعدام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار