کد خبر: 1181445
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
نائب رئیس شورای شهر تهران به حادثه دلخراش فوت 2 کودک در پارک زیتون منطقه 21 اشاره کرد و گفت: امروز شهردار منطقه در این زمینه گزارشی ارائه می کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، جلسه علنی امروز شورای شهر تهران به ریاست پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران برگزار شد.

سروری در جمع خبرنگاران به حادثه  دلخراش فوت 2 کودک در پارک زیتون منطقه 21 اشاره کرد و گفت:  امروز شهردار منطقه در این زمینه گزارشی ارائه می کند. موضوع مهمی است و قطعا در خصوص آن بحث می شود و  همه این موضوعات نشان می دهد که باید به  ایمنی شهر توجه بیشتری شود و انشالله اقداماتی در جهت ایمنی شهر انجام می شود و باید بررسی دقیقی  در خصوص حادثه صورت گیرد.

نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای ششم از ابتدای حضور موضوع HSE را دستور کار قرار داد، گفت: بابایی عضو شورای شهر تهران این موضوع را پیگیری می کردند و در مناطق ظرفیت های ایجاد شده و تلاش زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

سروری اضافه کرد: شاید در  نقاطی غفلت شده و یا باید سرعت را افزایش دهیم؛ چیزی که روشن است باید شهردار منطقه گزارش دهد تا موضوع بررسی شود؛ برخی عجله دارند و علم غیب دارند و اظهار نظر غیر مسوولانه می کند. قطعا اگر این حادثه مقصر داشته باشد با آن برخورد می شود.

نائب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: تا زمانی که بررسی دقیق صورت نگرفته؛ نمی توانیم قضاوتی کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش به موضوع سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: امروز بهای نرخ سرویس مدارس مورد بررسی قرار می گیرد و این موضوع یکی از مطالبات خانواده ها است.

سروری در پاسخ به پرسشی در خصوص ایمنی تاورکرین ها؛ گفت: باید جلساتی در این زمینه برگزار و موضوع  دقیق بررسی شود بنده این موضوع را پیگیری می کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار