کد خبر: 1180587
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، روز گذشته مهران با دمای ۴۹.۳ درجه گرم‌ترین نقطه کشور بوده که در این بازده زمانی دمای خسروی ۴۷.۵ درجه اعلام شده است.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طبق تحلیلی که از نقشه‌ها داشتیم هوای استان تا اوایل هفته آینده؛ صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل تقویت جریان‌ها غربی و وزش باد ممکن است طی ساعاتی از اواخر وقت فردا تا روز جمعه شاهد نفوذ غبار نسبتا رقیق به جو استان به خصوص برای نواحی مرزی باشیم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای شهر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۸ و ۳۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است  در این بازده زمانی خسروی با بیشنه دمای ۴۷.۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان کنگاور و بخش حمیل با کمینه دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد به عنوان حنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، روز گذشته مهران با دمای ۴۹.۳ درجه گرم‌ترین نقطه کشور و اهواز با دمای ۴۶.۶ گرم‌ترین مرکز استان کشور بود. همچنین خسروی با دمای ۴۷.۵ و قصر شیرین ۴۶.۳ گرمترین نقاط استان کرمانشاه بوده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار