کد خبر: 1180051
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
نماینده تهران در مجلس در حال حاضر روابط بین دولت و مجلس در تعامل بیشتر است، گفت: تعامل بین دولت و مجلس به نسبت گذشته بهتر شده است. شریعتی: تعامل بین دولت و مجلس به نسبت گذشته بهتر شده است

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به روابط مثبت بین دولت و مجلس افزود: بنابر حواشی‌های اخیری که در حوزه سیاسی به‌ وجود آمده و فضای رسانه و سیاسی کشور را متاثر کرده بود، بنده فکر می‌کنم باید با تدبیر، دقت و پرهیز از گسترش این اختلاف نظر‌ها در جامعه جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد و مشارکت باید اختلاف نظر‌ها را در جلسات حل و فصل و نظر واحد را اعمال کرد تا  ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی که در دولت و مجلس و دیگر مجموعه‌های خدمتگزار کشور است؛  هم جهت شود و بتوانند مسائل کلیدی کشور را به عنوان پروژه‌های مشترک بین دولت و مجلس تعریف و به نتیجه برسانند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبعتاً هر چقدر فضای اختلاف بین دولت و مجلس بیشتر و جدی‌تر شود دشمنان از این فرصت‌ها  به نفع خود استفاده می‌کنند و حتی با سرمایه‌گذاری این اختلاف‌ها را گسترش  و  حتی با بازتاب بیشتری نیز نمایش می‌دهند.

شریعتی متذکر شد: دشمنان می‌توانند با سرمایه‌گذاری برای بزرگ نمایی کردن این اختلاف‌ها، فضای کشور را طوری مدیریت کنند که حتی از دست مجموعه‌هایی که این موضوعات را مطرح کردند، هم خارج شود.

وی با اشاره به مطالبه فضای عمومی جامعه، حل مشکلات و  تزریق روحیه امید و خستگی ناپذیری به جامعه یادآور شد: این عقلانیت در دولت و مجلس اتفاق افتاد، که از فضای اختلاف فرهنگی پرهیز کنند و این موضوعات را به صورت جلسات و پیگیری‌های رو‌در‌رو حل کنند و نگذارند فضای عمومی جامعه را تحت شعاع قرار دهد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خاطر نشان کرد: در حال حاضر روابط بین دولت و مجلس در تعامل بیشتر است و فضا به سمت هماهنگی‌های بهتر و بیشتر است مضاف به اینکه همه در دولت و مجلس می‌دانند که فعالیت‌ها به تنهایی پیش نمی‌رود و نیاز به همکاری و تبادل نظر است.

شریعتی گفت: هر سود و زیانی که در اتفاقات کشور باشد بر عهده همه مسئولین است و باید خود را در امورات کشور شریک بدانند و هر آنچه که انجام می‌شود برای رضایت خدا و مردم باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار