کد خبر: 1179507
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
نایب رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر اینکه توانمندی‌های دبیرکل حزب‌الله نباید دست کم گرفته شود، گفت مقامات اسرائیلی باید به سخنرانی‌های او به دقت گوش فرا دهند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «ایتان بن داوید» نایب رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هشدار داد که اظهارات سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان نباید دست کم گرفته شود.

طبق گزارش امشب (جمعه) شبکه «المیادین»، نایب رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «دست‌کم گرفتن توانمندی‌های نصرالله ممنوع! ما باید به سخنرانی‌های او گوش فرا دهیم و با جدیت با اظهاراتش تعامل داشته باشیم!»

 ژنرال «یسرائیل زیف» از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس سابق واحد عملیات ارتش این رژیم نیز پیشتر اظهارات مشابهی را مطرح کرده بود.

یسرائیل زیف تاکید کرده بود: «دست کم گرفتن سید حسن نصرالله مطلقا ممنوع! زیرا او یک انسان بسیار باهوش است».

زیف که این اظهارات را اوایل مرداد ماه در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرده بود، گفت: «نصرالله می‌داند در اسرائیل چه چیزی در حال روی دادن است و این تحقق نظریه خانه عنکبوت او است که پس از آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰، مطرح کرد».

وی همچنین بیان کرده بود که چه‌بسار دبیرکل حزب‌الله مطبوعات و رسانه‌های اسرائیلی را به دقت زیر نظر دارد و فروپاشی اسرائیل و اختلافات داخلی آن را خود دنبال می‌کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تنها چند روز پس از تهدیدات ضدلبنانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در سخنرانی اخیر خود به مناسبت هفدهمین سالروز پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳روزه که از رصد دقیق تحولات فلسطین اشغالی حکایت داشت، هشدار داد در صورت هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی، مقاومت رژیم صهیونیستی را به عصر حجر باز خواهد گرداند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار