کد خبر: 1179121
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان با حضور مسئولین فدراسیون هندبال و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز، بیست و پنجم مردادماه، با حضور علیرضا پاکدل رئیس، علی اکبر خوشنویس دبیرکل، مرتضی حسن پور نایب رئیس، میترا نوری رئیس و سید مهدی ترابی دبیر کمیته مسابقات و همچنین ایرج رضایی رئیس کمیته استان‌ها و رئیس سازمان تیم‌های ملی و همچنین نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری، قرعه کشی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد.

رئیس فدراسیون هندبال در ابتدای این جلسه اظهار داشت: لیگ برتر ویترین یک رشته ورزشی است و تلاش می‌کنیم این لیگ به بهترین وجه برگزار شود.

وی افزود: هندبال بدون کمک باشگاه‌ها نمی‌توانستیم به این نقطه برسیم. همچنین تعامل خوبی با باشگاه‌ها در فصل گذشته وجود داشت و امیدوارم این تعامل در فصل جدید بیشتر نیز شود.

پاکدل با بیان اینکه اکنون هندبال ایران در حوزه داوری آسیایی و جهانی حضور موفقی دارد، ادامه داد: یکی از مشکلات لیگ برتر هندبال در فصل گذشته اعتراضات به داوری بود و این اعتراضات به حدی رسید که مجبور شدیم قوانین لازم برای برخورد با آن را وضع کنیم بنابراین قرار است با فرد خاطی در همان روز برخورد شود.

وی همچنین بیان داشت: از باشگاه‌ها می‌خواهیم در دو حوزه بدنسازی و دروازه‌بانی تخصصی هندبال بصورت تخصصی و اصولی کار کنند تا هم راندمان تیم‌ها و هم مسابقات افزایش یابد.

رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر سرمایه گذاری باشگاه‌ها در رده‌های پایه نیز گفت: برای نخستین بار با صرف ساعت‌ها کار، برنامه مسابقات لیگ را تا نیم فصل آماده کردیم تا باشگاه‌ها براساس آن برنامه‌ریزی کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم باشگاه‌ها مانند گذشته همکاری کامل با تیم‌های ملی در تمام رده‌ها داشته باشند که جای تشکر دارد. همچنین جا دارد از دو باشگاهی که در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردند بویژه سپاهان که میزبانی بسیار خوبی در این دوره داشت، قدردانی کنم و امیدوارم با همکاری شما اتفاقات بهتری در هندبال کشورمان رقم بخورد تا مسیر رو به رشد هندبال ادامه داشته باشد.

سپس میترا نوری رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال به شرایط و ضوابط برگزاری این دوره از رقابت‌های لیگ برتر که پس از توافق مورد مطالعه توسط نمایندگان باشگاه‌ها لازم الاجرا خواهد بود، اشاره کرد و گفت: امیدوارم با همدلی، تعامل و وفاق بتوانیم لیگ برتر هندبال امسال را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: لیگ امسال با ۱۱ تیم در یک گروه بصورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

سپس نمایندگان باشگاه‌ها به بحث و تبادل نظر پیرامون آئین نامه مسابقات فصل جدید لیگ برتر هندبال پرداختند.

در این گروه‌بندی ۱۱ تیم فولاد مبارکه سپاهان، نفت و گاز گچساران، آلومینیوم اراک، زغال سنگ طبس، پلیمر خلیج فارس، پیکان خراسان، گیتی‌پسند، پرواز هوانیروز، مس کرمان، فرازبام خائیز دهدشت و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون حضور دارند که به این شرح است:

۱- نفت و گاز گچساران

۲-پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد

۳-آلومینیوم اراک

۴-زغال سنگ طبس

۵-پرواز هوانیروز

۶-صنعت مس کرمان

۷-پیکان خراسان

۸-فولاد مبارکه سپاهان

۹-گیتی پسند اصفهان

۱۰-نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

۱۱-فرازبام خائیز دهدشت

براساس برنامه‌ریزی‌ها هفته اول سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ۱۳ شهریور ماه برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار