کد خبر: 1178994
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
مدیر اجرایی موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از اعزام تیم پیشرو برای آماده سازی فضای اسکان و پذیرایی در موکب آستان مقدس خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مهدی عباسیان، از اعزام تیم پیشرو برای آماده سازی فضای اسکان و پذیرایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد و گفت: یک تیم ۲۴ نفره پیشرو صبح امروز ۲۵ مردادماه برای آماده سازی فضای اسکان و پذیرایی موکب آستان مقدس به کشور عراق اعزام شدند.

وی افزود: جلسه هماهنگی و توجیهی لازم برای این تیم برگزار شد و نکات مهم بهداشتی، حراستی و…به آنان گوشزد شد.

عباسیان با بیان اینکه این تیم فردا در موکب مستقر خواهند شد خاطرنشان ساخت: فضاسازی داخل موکب و ایستگاه های صلواتی، غرفه های تعمیرات، نانوایی، آشپزخانه و…از اهم فعالیت‌های این گروه خواهد بود.

مدیر اجرایی موکب آستان مقدس بانوی کرامت در ادامه به گرمای هوا و لزوم تدابیر لازم برای سرمایش موکب اشاره کرد و گفت: با توجه به دمای بالا یک تیم کامل فنی و مهندسی برای مسائل مربوط به سرمایش، آب آشامیدنی و برق موکب نیز به همراه این تیم اعزام شده است تا زوار گرامی از این جهات نیز مشکل خاصی نداشته باشند.

عباسیان خاطرنشان ساخت: امسال با توجه به گرمای هوا در ایام اربعین سید و سالار شهیدان تصمیم بر این شد که موکب مسقف شود و یکی از برنامه های این تیم اعزامی اعمال تغییرات لازم و مسقف کردن موکب خواهد بود.

خاطرنشان می شود، فعالیت موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س) از ششم شهریورماه آغاز خواهد شد و تا روز اربعین مانند سالهای گذشته موکب آستان فقط در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی نجف به کربلا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد داشت.

گفتنی است، علاقه مندان به مشارکت در برپایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir و یا ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ در میزبانی از زائران اربعین سهیم شوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار