کد خبر: 1177461
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
در واکنش به خبر بازگشت ۲ سلبریتی روی آنتن
سیدمرتضی ذاکر

خبر بازگشت برخی سلبریتی‌ها به شبکه‌های صداوسیما طی روز‌های گذشته با ناسزاگویی و حمله‌های گازانبری مجری برنامه پاورقی و مدیر گروه اجتماعی شبکه ۳ سیما مواجه شد که این اقدام ناپسند، انتقادات بسیاری به دنبال داشت.
در روزگاری که هم‌افزایی و همکاری بین برنامه‌سازان و مدیران صداوسیما برای مقابله با فتنه دشمنان امری لازم و واجب است، به‌کار بردن برخی الفاظ زشت از سوی این افراد نه تنها موجب ناامیدی مخاطبان می‌شود، بلکه زمینه ایجاد انشقاق و دوقطبی در بین نیرو‌های انقلابی را فراهم می‌کند.
بدو‌بیراه‌پراکنی بین دو چهره شناخته شده تلویزیونی به بهانه انتشار خبر بازگشت برخی سلبریتی‌ها به شبکه‌های صداوسیما، زمینه ناراحتی برخی دلسوزان و منتقدان این عرصه را ایجاد کرده است. محمدرضا شهبازی، مجری برنامه‌های پاورقی و سیدخندان با اعلام این خبر که قرار است محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور مجدداً به عنوان مجری برخی برنامه‌های تلویزیونی به شبکه‌های سیما برگردند با انتشار توئیتی در بخشی از آن نوشت: «ما می‌گیم سلبریتی باید در خدمت رسانه باشه، هماهنگ با سیاست‌های نظام باشه، باید با سلبریتی که وسط شلوغی‌ها [سال گذشته]آب به آسیاب دشمن می‌ریخت برخورد بشه، بعد اونور گلزار و رشیدپور دارن گرم می‌کنن برگردن روی آنتن. این وسط هم بی‌خیال آرمان و روح‌الله؛ بی‌خیال بدن عجمیان که روی آسفالت خیابان کشیده شد.»
دقایقی بعد از این اظهارنظر مجری برنامه سیدخندان، محمدرضا نجارزاده، مدیر گروه اجتماعی شبکه ۳ با انتشار متنی که شروع آن با لفظی بود که «جوان» از انتشار آن معذور است در پاسخ به انتقاد محمدرضا شهبازی نوشت: «امروز نظرسنجی برنامه فاخرت اومد مخاطب ۵ درصد.» با این‌حال نجارزاده مجبور شد پست خود را حذف کند.
اگرچه این روز‌ها به جز خبر عجیب حضور مجدد محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور، زمزمه‌های بازگشت افرادی مثل سروش صحت و رامبد جوان به شبکه‌های سیما هم به میان آمده، اما واکنش همراه با ناسزاگویی یک مجری و مدیر شبکه ۳ سیما از این اتفاق عجیب‌تر است. این اتفاق بین افرادی که داعیه تحول در برنامه‌های تلویزیون و بازگرداندن رسانه ملی به مردم و سلبریتی‌زدایی را فریاد می‌زنند از اقدامات تفرقه‌افکنانه دشمنان بین نیرو‌های انقلابی چیزی کمتر ندارد و همان کاری را می‌کند که دشمن به دنبال آن است، یعنی ایجاد دوقطبی بین نیرو‌های انقلاب و انتشار تخم کینه و نفرت نسبت به یکدیگر. بازنده این واکنش‌های نسنجیده فرهنگ است، وگرنه از ابتدای انقلاب افرادی آمده و رفته‌اند و نظام هم معطل کسی نمانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار