کد خبر: 1177025
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه با اشاره به وسعت ۲ هزار کیلومتری منطقه دریایی تنگه هرمز گفت: تسلط و قدرت جمهوری اسلامی در این منطقه به گونه‌ای است که به شناورهای عبوری دستور مکالمه رادیویی به زبان فارسی داده می‌شود و آنها نیز چاره‌ای جز اطاعت ندارند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محمد اکبرزاده معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه در جمع پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج ساری، اظهار کرد: تمامی ماموریت‌های نیروی دریایی سپاه به نحو احسنت در حال انجام و رشد فزاینده‌ای نیز داشته است.

وی با بیان اینکه همیشه کشورهای متخاصم در گذشته برای اعمال نفوذ از راه آبی استفاده می‌کردند، افزود: امروز مهم‌ترین ناوگان دریایی آمریکا که ناوگان پنجم به‌شمار می‌رود در کشور بحرین مستقر است و با توجه به حساسیت‌های موجود در منطقه ناوگان‌های خود را به دور از تنگه هرمز، در شرق آسیا و اروپا مستقر کرده به طوری که حتی در منطقه خلیج فارس یک فروند ناو که بتواند بالگرد حمل کند وجود ندارد و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در بازه زمانی که سپاه توانست بدرخشد کشور توانست تمام منافع خود در دریا و تنگه هرمز که نیمی از ترابری انرژی در دنیا در این منطقه انجام می‌شود را مدیریت کند.

اکبرزاده با اشاره به وسعت ۲ هزار کیلومتری منطقه دریایی تنگه هرمز بیان کرد: تسلط و قدرت جمهوری اسلامی در این منطقه به گونه‌ای است که به شناورهای عبوری دستور مکالمه رادیویی به زبان فارسی داده می‌شود و آنها نیز چاره‌ای جز اطاعت ندارند.

وی تصریح کرد: مدیریت جمهوری اسلامی و دیپلماسی منطقه‌ای، سعودی‌ها را بر آن داشت که در پرتو ارتباط سازنده با یکدیگر بدنبال منافع باشند و آن‌ها به این مقصد رسیدند که جمهوری اسلامی دست برتر را در منطقه دارد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما در حوزه بسیج دریایی توانستیم ۱۰۰ هزار نیروی بسیجی را زیر چتر حمایتی قرار دهیم، گفت: از این لحاظ در کل منطقه رصد کلی انجام می‌شود و در این همکاری مردم بومی منطقه نیز نفع می‌برند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار