کد خبر: 1176902
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران مسابقه نخست خود در مرحله یک هشتم نهایی را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف عربستان رفت که این دیدار مهم و سرنوشت ساز با نتیجه ۲۶ بر ۲۹ به سود عربستان به پایان رسید.

ملی پوشان در نیمه نخست این دیدار کم اشتباه ظاهر شدند و توانستند با دفاع منسجم و همچنین شوت‌های از راه دور نتیجه را به اختلاف ۴ گل برسانند و این نیمه را با نتیجه ۱۰ بر ۱۴ به رختکن بروند.

مهدی دارینی و احمدرضا آرام چهره‌های درخشان نیمه اول بودند. ملی پوشان هر چند در نیمه دوم خوب شروع کردند و اختلاف ۶ امتیازی ایجاد کردند، اما هر چه به دقایق انتهایی این نیمه نزدیک می‌شدیم عربستان اختلاف را کاهش داد و نتیجه را به یک اختلاف رساند و سپس در دقیقه ۵۵ بازی را در عدد ۲۴ مساوی کرد.

عربستان سپس از اشتباهات ملی پوشان نهایت استفاده را برد و سه اختلاف امتیاز ایجاد کرد تا کار برای تیم ملی ایران سخت شود. در نهایت نیز عربستان این بازی مهم را با نتیجه ۲۶ بر ۲۹ به سود خود ثبت کرد.

در دیگر دیدار گروه چهارم مرحله یک هشتم جزایر فارو توانست ۲۸ بر ۳۰ آلمان را شکست دهد تا با این نتیجه معادلات تیم‌های گروه چهارم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی پیچیده شود.

ملی پوشان هندبال کشورمان فردا شب در دومین و آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی با آلمان دیدار می‌کنند که نتیجه این دیدار تاثیر زیادی بر صعود تیم ملی هندبال به مرحله بعدی مسابقات جهانی دارد.

دیدار ایران و آلمان فرداشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار