کد خبر: 1176816
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با نامطلوب ارزیابی کردن شرایط پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها گفت: اولویت شهرداری تهران برای بازسازی و نوسازی، بافت فرسوده، محدوده‌های ناکارآمد و پلاک‌های ناپایدار در پایتخت است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره وضعیت پرداخت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده از سوی بانک‌ها اعلام کرد: متاسفانه علی‌رغم تاکیدات دولت و رئیس جمهور، سال گذشته سال خوبی برای دریافت تسهیلات در زمینه نوسازی بافت فرسوده نبود و مدت‌ها دریافت تسهیلات متوقف شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه واحد‌های نوسازی شده در بافت فرسوده برای دریافت تسهیلات توجیه اقتصادی دارند و بانک‌ها در دریافت بازپرداخت مشکلی نخواهند داشت، امسال نیز شرایط پرداخت تسهیلات مطلوب نیست. بسیاری از افراد که در بافت فرسوده شهر تهران به بانک‌های عامل معرفی شدند، تسهیلات مناسبی دریافت نکردند.

هدایت با اشاره به اینکه شهردار تهران مشوق‌هایی برای بازسازی در بافت فرسوده اعم از عدم دریافت عوارض و افزایش صدور پروانه منظور کرده، عنوان کرد: شرکت بازآفرینی کشور نیز افرادی را به بانک‌های عامل معرفی کرده، ولی همچنان شرایط پرداخت مناسب نیست.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه انتظار داریم همراهی بانک‌ها در بخش قرارداد و تسهیلات بیشتر شود، اظهار داشت: ارائه تسهیلات در مسیر تولید مسکن کشور است. بخش زیادی از تعهدات دولت می‌تواند در بافت‌های فرسوده محقق شود.

وی در خصوص اولویت‌های شهرداری تهران برای بازسازی پایتخت اذعان داشت: اولویت شهرداری تهران برای بازسازی و نوسازی بافت فرسوده، محدوده‌های ناکارآمد و پلاک‌های ناپایدار در پایتخت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار