کد خبر: 1176425
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نیروی هوافضای سپاه خار چشم دشمنان است، گفت: این نیرو یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و مایه افتخار و اقتدار محور مقاومت در سطح بین الملل است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به رشد چشمگیر و پیشرفت نیروی هوافضای سپاه گفت: امروزه نیروی هوافضای سپاه خار چشم دشمنان و استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا در سطح بین الملل است.

وی افزود: امروز نیرو در جایگاهی قرار گرفته که با فرماندهی برادر عزیزم سردار حاجی زاده و به برکت مجاهدت های رزمندگان نیروی هوافضا در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و امروزه به یکی از مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: ما باید در نیرو، خود را با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری آماده نقش‌آفرینی در نظم نوین جهانی و در نهایت سربازی پای رکاب حضرت صاحب الزمان (عج) کنیم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در پایان خاطرنشان کرد: چالش‌های زیادی اعم از سیاسی، اعتقادی، امنیتی و.... در پیشروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان قرار دارد که پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه پاسداران نیروی هوا فضا نقش بسیار مهمی در مقابله با این چالش ها دارند که باید به خوبی به آن‌ها عمل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار