کد خبر: 1176230
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان پس از ۱۳ سال غیبت در مسابقات قهرمانی جهان با کسب دومین پیروزی راهی مرحله یک هشتم شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، در آخرین روز برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان جهان از ساعتی پیش تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران به مصاف بروندی رفت و این دیدار را با نتیجه ۲۴-۴۶ با پیروزی به پایان رساند تا با ۲ پیروزی و یک تساوی و ۵ امتیاز راهی مرحله یک هشتم شود.

ملی پوشان در این دیدار در حالی به مصاف تیم چهارم قاره آفریقا رفتند که خیال راحتی از صعود به مرحله اصلی مسابقات داشتند و البته بروندی هم‌تیمی نبود که بتواند کار هندبالیست‌های نوجوان ایران را سخت کند.

نیمه نخست این دیدار که به قضاوت برادران دوقلوی لونچار کروات برگزار شد، با نتیجه ۱۳-۲۴ به سود کشورمان به پایان رسید و در ادامه نیز ملی پوشان با روند خوب خود این دیدار را با نتیجه ۲۴-۴۶ به پایان رساندند.

امیرحسین کرمی بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

گفتنی است سفیر ایران در کرواسی تماشاگر ویژه این دیدار بود.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دور مقدماتی موفق شد ابتدا سوئد، نایب قهرمان اروپا و یکی از قدرت‌های برتر جهان هندبال، را با نتیجه ۲۶-۲۶ متوقف کند و سپس در دیدار دوم روبروی جزایر فارو، قدرت پنجم اروپا، صف آرایی کرد و در یک بازی تماشایی موفق شد این تیم قدرتمند را ۲۷-۲۹ شکست دهد.

دیدار سوئد و جزایر فارو نیز پس از این دیدار برگزار می‌شود تا تکلیف دیگر تیم صعودکننده از این گروه مشخص شود.

ملی پوشان در مرحله یک هشتم باید به مصاف آلمان و عربستان بروند که از گروه G به این مرحله صعود کردند.

دیدار‌های تیم‌ملی هندبال کشورمان در مرحله یک هشتم دوشنبه و سه شنبه، ۱۶ و ۱۷ مرداد، برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار