کد خبر: 1175794
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
در ادامه افزایش آمار خودکشی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی، یک نظامی دیگر بر اثر خودسوزی جانش را از دست داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، روز‌نامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، امروز (پنجشنبه، ۳ آگوست) با اشاره به خودسوزی یک روز پیش یک نظامی صهیونیست به نام «بارکلف» در شهرک «نتانیا» در اراضی اشغالی فلسطین، نوشت که وی بر اثر شدت جراحت جانش را از دست داد.

این در حالی است که افزایش چشمگیر آمار خودکشی در میان سربازان رژیم صهیونیستی و شیوع اختلال روانی در میان آن‌ها، نگرانی تل‌آویو را برانگیخته است. به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، درخواست معافیت از خدمت نظامی به دلیل وضعیت روحی و روانی افراد نیز افزایش یافته است، به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۵ میانگین درخواست معافیت از خدمت به دلیل وضعیت روحی و روانی ۴.۵ درصد بود که در سال ۲۰۲۰ این رقم به ۸.۵ درصد افزایش یافته است.

به نوشته یدیعوت آحارانوت، این نظامی صهیونیست، پس از آن‌که، وزارت جنگ، درخواست او برای صدور حکم «معلولیت در ارتش» به دلیل ابتلا به «اختلال استرس پس از آسیب» به دلیل شرایط دشواری که وی در جریان جنگ ۲۰۱۴ علیه غزه، متحمل شده بود را رد کرد، اقدام به خودسوزی کرد.

رژیم صهیونیستی در هشت جولای ۲۰۱۴، جنگ ۵۱ روزه علیه نوار غزه را کلید زد و طی آن، حدود ۲۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساند؛ همچنین یازده هزار واحد مسکونی را به صورت کلی و ۱۶۲ هزار واحد را به صورت جزئی تخریب کرد.

در مقابل مقاومت فلسطین نیز با هدف قراردادن اشغالگران، موجب کشته شدن ده‌ها نظامی صهیونیست و زخمی‌شدن بیش از ۱۶۰۰ نفر دیگر شدند. این جنگ به اعتراف منابع صهیونیستی، سه تا چهار میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه داشت و صد‌ها میلیون دلار هم به طور مستقیم به شهرک‌های صهیونیست‌نشین خسارت وارد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار