کد خبر: 1175659
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
شهروندان شیراز عصر روز چهارشنبه در یک اجتماع گسترده و غرور آفرین در محل باغ نارنجستان، هتک حرمت بانوی آمر به معروف را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عامل این حرکت ناشایست شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، در پی هتک حرمت و ضرب و شتم مظلومانه بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر، عصر امروز اجتماع بزرگ مردم ولایی و شهید پرور شیراز برگزار شد.

امت حزب‌اللهی شیراز در تجمعی گسترده با شعار‌های "یا حسین یا حسین، عفاف ما غیرت ما، بی خیال انتقام سیلی زهرا نمی‌شویم و ... " اعتراض خود را به رفتار ناشایست و توهین‌آمیز هنجارشکنان اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع با عاملان ضرب و شتم آمر به معروف شدند.

شهروندان شیراز در یک تجمع گسترده هتک حرمت بانوی آمر به معروف را محکوم کردند

مردم با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت به این بانوی شیرازی در محل نارنجستان شیراز ابراز انزجار کردند.

شهروندان شیراز در یک تجمع گسترده هتک حرمت بانوی آمر به معروف را محکوم کردند

به دنبال این بی‌ حرمتی، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، مدیریت حوزه علمیه فارس، دانشگاه شیراز، ستاد امربه معروف استان فارس، شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اشد مجازات برای عاملین ضرب و شتم و هتاکی شدند و این هتک حرمت را محکوم کردند.

پس از درگیری ۲ نفر در باغ نارنجستان شیراز با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب، دادستان شیراز ضمن اعلام بازداشت عاملان این درگیری، تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه ویژه بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت پرونده تأکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار