کد خبر: 1175509
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
سایت گل در گزارشی عثمان دمبله را بدترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا معرفی کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  عثمان دمبله در یک قدمی پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته تا دوران کابوس‌وار خود در جمع آبی‌اناری‌ها را به پایان برساند. او با اینکه اکنون یکی از مهره‌های بزرگ ژاوی محسوب می‌شود ولی در مجموع و به نظر سایت گل، بدترین خرید تاریخ آبی‌اناری‌ها است.

مارک دویل، خبرنگار سایت گل نوشت: پتانسیل بازیکن فرانسوی را نباید فراموش کنیم اما رفتار این بازیکن همواره خفت‌بار بوده است.  برخی هواداران آبی‌اناری از خیانت دمبله خشمگین شده‌اند. حق هم دارند زیرا اکثر آنها به مدت 6 سال تلاشی ناامیدانه را در پی گرفتند تا او به یک ستاره بدل شود.

دمبله در بارسلونا همیشه مصدوم بود. او قرار بود جانشین نیمار در بارسلونا شود، با قیمت 135 میلیون یورو نیز از دورتموند به نیوکمپ رسید ولی غیر از یک فصل، آن هم با هدایت ژاوی هیچگاه نتوانست برای تیمش موثر ظاهر شود.

ستاره 26 ساله فرانسوی از سال 2017 تا 2023، 119 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. به عبارتی در این 6 سال، بیش از 3 فصل لالیگا را از دست داد.

ستاره‌ای که در این 6 فصل برای بارسلونا 185 بازی انجام داد و آمار 40 گل و 43 پاس گل را به ثبت رسانید. بازیکنی که همیشه سر تمرینات هم دیر می‌رسید و مربیانی مثل کومان از او به خاطر دیر خوابیدن به خاطر بازی کامپیوتری عصبانی بودند.

می‌توان گفت دمبله تنها در فصل 2022-2021 که 13 پاس گل داد، عملکردی موثر در تیم بارسلونا داشت. او همواره مهره‌ای بزرگ برای تیمش محسوب می‌شد ولی سرِ بزنگاه دست بارسا را خالی می‌گذاشت.

او حالا که با درخشش در ال‌کلاسیکو و به ثمر رساندن گل اول تیمش مقابل رئال، دل‌های هواداران را امیدوار کرده بود، تصمیم گرفت تا راهی پاریس شود تا شاید جانشین امباپه در تیم انریکه لقب گیرد.

سایت گل نوشت: هواداران اکنون خشمگین هستند ولی به زودی دل‌ آنها تسکین خواهد یافت زیرا بارسا واقعا از شر یکی از ناامیدکننده‌ترین چهره‌های فوتبال اروپا خلاص شد!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار