کد خبر: 1175389
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
هزاران پزشک صهیونیست در فلسطین اشغالی در پی بحران ایجادشده به علت اقدامات کابینه در تلاش برای خروج از اراضی اشغالی و مهاجرت به دیگر کشورها هستند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، پس از تشدید بحران در اراضی اشغالی فلسطین به علت اقدامات کابینه، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند هزاران پزشک در تلاش برای خروج از فلسطین اشغالی هستند.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» پس از روی کار آمدن علی‌رغم اعتراضات گسترده تلاش‌هایی را برای تصویب طرحی تحت عنوان «اصلاحات قضایی» آغاز کرد تا دستگاه قضایی این رژیم را تضعیف کند که این اقدام با اعتراضات و تظاهرات گسترده مواجه شد.

پزشکان و نظامیان ذخیره فعال و غیرفعال ارتش رژیم صهیونیستی از جمله مهم‌ترین گروه‌های بودند که به‌شدت اعتراض خود را به این طرح ابراز داشتند. علی‌رغم این اعتراضات، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) اخیرا بخشی از طرح مدنظر کابینه را تحت عنوان «لغو بند معقولیت» به تصویب رساند که قدرت دیوان عالی این رژیم را تضعیف کرد و در مقابل قدرت کابینه را در تصویب طرح‌های موردنظر افزایش داد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری که آن را به ‌تازگی منتشر کرده، در این باره گزارش داد: «تعداد پزشکانی که در حال بررسی خروج از اسرائیل به علت انقلاب قضایی هستند، در حال افزایش و گسترش است.»

این شبکه صهیونیستی در ادامه خبر داد همزمان با ابراز تمایل این پزشکان برای خروج از سرزمین‌های اشغالی، برخی مقامات اماراتی به آن‌ها پیشنهادهای وسوسه‌کننده‌ای برای سفر به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله بحرین و امارات را داده‌اند تا مراکز و سازمان‌های پزشکی این کشورها مشغول به کار شوند.

طبق این گزارش، این پزشکان گروهی در پیام‌رسان واتساپ ایجاد کرده‌اند که تعداد اعضای آن به چند هزار نفر رسیده و حقوقی سه برابر حقوق فعلی‌شان به آن‌ها برای سفر به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و مزای دیگر پیشنهاد شده است.

کانال ۱۲ در بخش دیگری از این گزارش همچنین هشدار داد که خروج پزشکان ضربه مهلکی به نظام پزشکی این رژیم وارد خواهد کرد و باعث کمبود شدید پزشک در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار