کد خبر: 1174744
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: سه پرونده با موضوع خرید و فروش و حمل سوخت قاچاق در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، موسی عباس زاده محمودی اظهار کرد: پرونده مربوط به سوختگیری یک دستگاه خوردو به میزان هزار و 499 لیتر به ارزش 508  میلیارد ریال   در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زابل بررسی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را  به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محمودی گفت: پرونده مربوط به حمل کالای موضوع قاچاق به مقدار هزار و 600 لیتر گازوئیل به ارزش 608 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان  نیز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان  بیان کرد: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را  علاوه بر ضبط سوخت های  کشف شده به پرداخت یک میلیارد و 216 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: همچنین پرونده مربوط به حمل کالای موضوع قاچاق به مقدار سه هزار لیتر  سوخت از نوع نفتگاز به ارزش 732  میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی چابهار رسیدگی شد.

عباس زاده محمودی افزود: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را  علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به پرداخت یک میلیارد و 465  میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محمودی گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گزارش فروش سوخت قاچاق  را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار