کد خبر: 1173967
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
همزمان با آشوب سیاسی در تل‌آویو، منابع خبری از انفجار یک خودرو در یکی از شهرهای بخش مرکزی فلسطین اشغالی خبر دادند که یک کشته بر جا گذاشته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  منابع خبری فلسطین امروز چهارشنبه از وقوع یک انفجار در شهر اللد (لُد) در بخش مرکزی فلسطین اشغالی خبر دادند که بر اثر آن یک نفر کشته شده است. 

به گزارش وبگاه خبری «عرب ۴۸»، انفجار ناشی از انفجار یک خودرو در یکی از خیابانهای شهر لد بوده که بعدازظهر امروز چهارشنبه رخ داده است. راننده آن که گفته میشود یک جوان ۲۹ ساله بوده، کشته شده اما در این گزارش‌ها، هویت او ذکر نشده است. 

طبق این گزارش، کادر پزشکی فرد کشته شده را قبل از مرگ به بیمارستان «اَساف [آصف] هروفه» (مرکز پزشکی شامیر) در جنوب شرق تل‌آویو منتقل کرده اما تلاش پزشکان نتیجه نداده و وی کشته شده است. 

 

وبگاه خبری «سوا» فلسطین نیز گزارش کرد که پلیس رژیم موقت اسرائیل تحقیقات خود در این خصوص را آغاز کرده اما هنوز خبری از علل یا انگیزه‌های حادثه یا بازداشت فردی، خبری مخابره نکرده است.

لد از شهرهای بزرگ و قدیمی فلسطین اشغالی است که ترکیب جمعیتی آن عرب و یهود است. رژیم صهیونیستی پس از اشغال فلسطین، تلاش زیادی کرده که جمعیت عرب این منطقه را به نقاط دیگر کوچ دهد. 

این انفجار دو روز پس از آن رخ داد که تظاهرات در تل آویو به دلیل آنچه اصلاحات قضایی خوانده میشود به اوج خود رسید و ائتلاف حاکم و در رأس آن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت اسرائیل، موفق شدند بخشی از این طرح را در پارلمان تصویب کنند و خشم احزاب مخالف را شعله‌ور کنند. در درگیری‌هایی که دو روز گذشته مقابل پارلمان این رژیم رخ داد، دست کم دوازده نفر بازداشت شدند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار